1. #1
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167

    större cylle med original fögge???

    är inte helt nybörjare med moppe men har inte riktigt fått klart för mig..
    kan man köpa den billigaste 70cc gjutjärns cyllen och bara gå upp i munstycke på en Neos? och samtidigt använda STAGE6 STREET röret, (originalliknande) och original vev? är endast ute efter vridet och inte hastighet eller hk..

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    är inte helt nybörjare med moppe men har inte riktigt fått klart för mig..
    kan man köpa den billigaste 70cc gjutjärns cyllen och bara gå upp i munstycke på en Neos? och samtidigt använda STAGE6 STREET röret, (originalliknande) och original vev? är endast ute efter vridet och inte hastighet eller hk..
    Ja sålänge du ställer in förgasarn funkar det
    En svensk tiger!

  3. #3

  4. #4
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    tack för snabbt svar!
    säkert att veven håller oxå? lite surt om den skulle rasa när man är ute och kör lix..
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  5. #5

  6. #6
    min har gått 4000 mil o original veven har hållit än så länge med polini 70cc, rör etc
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    min har gått 4000 mil o original veven har hållit än så länge med polini 70cc, rör etc
    SKITSNACK !!!! vad är det för skit polini cylle. å det måste va nån jävla titan vev

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av herman Visa inlägg
    SKITSNACK !!!! vad är det för skit polini cylle. å det måste va nån jävla titan vev
    varför skulle han ljuga om en sån sak?

    On Topic.

    Det borde hålla.
    och som sagt ställ in föggen bara

  9. #9
    Hmm, har bara 110 munstycke hemma, funkar det till polini sport 70cc med luftburk och 12mm dellorto fögge?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Hmm, har bara 110 munstycke hemma, funkar det till polini sport 70cc med luftburk och 12mm dellorto fögge?
    När det gäller att ställa in en moppe så är det bara att testa sig fram. Men En sak du ska hålla koll på är så att den inte får för lite soppa. Börja därför med typ 110 och håll kolla hur den går/tändstift ser ut. Sen äre annars bara att gå neråt om den får för mkt.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av herman Visa inlägg
    SKITSNACK !!!! vad är det för skit polini cylle. å det måste va nån jävla titan vev
    Haha trådens pajas redan utsedd...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in