Ämne: avgasrörsadapter
Trådad visning
-
2012-10-17, 20:02 #1
avgasrörsadapter
tjena, nu är det så att en polare ska sätta dit mitt turbokit rör på sin yamaha DT50X-06. jag har en rieju spike.
men röret passar inte in i cyllen då det behövs en adapter. är det någon som vet vilken storlek det ska vara eller hur man mäter? mäter man bara "hålet" eller mäter man med "väggarna" ?



Svara med citat