Ämne: Lameller?
-
2010-07-19, 15:01 #1Medlem
- Reg.datum
- Jun 2010
- Ort
- Halland
- Inlägg
- 115
Lameller?
Funderar på att byta lameller på min drac, man hör knappt när man växlar upp och sen varvar den mycket utan någon effekt. Men kommer det hjälpa om jag köper polini lameller?
Min setup är:
Barikit 74cc
Metrakit SP
Dellorto 17,5
MK Prorace koppling
-
2010-07-19, 15:05 #2
kontrollera spelet i kopplingsvajjern. är den för spänd så slirar kopplingen hela tiden.
byt till mhr fjädrar. dom är MYCKET bättre än PR fjädrarnaJag är inte rasist,
Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta
-
2010-07-19, 17:48 #3PR 8T
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
Kan vara oljan som är ruskigt dålig.. Men MHR fjädrar före PR.
-
2010-07-19, 20:36 #4Medlem
- Reg.datum
- Jun 2010
- Ort
- Halland
- Inlägg
- 115
Men jag byter ju till polini fjädrar om jag ska byta lameller till polini också. Fungerar polinis fjädrar bra?
-
2010-07-19, 20:38 #5
-
2010-07-19, 20:40 #6
Svara med citat

