Ämne: Am6 gnisslar som fan!
Trådad visning
-
2010-07-19, 13:14 #1Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Gotland
- Inlägg
- 4
Am6 gnisslar som fan!
Tjenna, Nu är det så att motorn har börjat o gnissla som fan när man kör och det är på alla växlar även neutralen. Det har blivit så efter att jag bytte växellådsolja till castrol olja. Tror att det gnisslar från växellådan. Först var det bara när jag körde längre sträckor men nu är det nästan hela tiden. Helt plötsligt så börjar den bara att gnissla och låta som satan.
Någon som vet vad felet kan vara?
Mvh Jon


Svara med citat