1. #1

    Vars kan man köpa billiga delar till piaggio ape 50?

    Tjena!

    Söker efter någon sida som säljer piaggio ape50 delar, någon som vet av någon bra sida?

    // Fredrik

  2. #2
    Kul med en APE ägare till på forumet, vilken modell och ålder har Du på Din?

    Har handlat lite av denna butik http://www.kgi.se/catalog-6812.php till min "Pigge" det var bra support och snabba leveranser så nästa gång jag behöver något så blir det dem igen.

  3. #3
    Namn:  543363_10151054425862541_1437888956_n.jpg
Visningar: 3992
Storlek:  92,9 KB

    Jag har faktiskt ingen aning vilken modell eller hur gammal den är, köpte den billigt av en kompis för han hade inte tid att fixa till den. Det som fattas på den är handväxelvire, frambromsbromsvire, insugsrör + att det behövs en ny förgasare. Den där sidan verkade ju kanon synd bara att dom inte har hela förgasare.

    Tack för ditt snabba svar!

  4. #4
    Tror att Din modell kallas för Van om jag ser rätt så är det plåtsidor och ålåttak över flaket?
    Min är en Pickup med öppet flak men jag har monterat en plastkåpa över det för att få skyddat lastytan, svårt att gissa årsmodell men jag gisar att Din är äldre än min som är en -97.a pga det ensamma framlyset, senare modeller har dubbla framlysen annars är de i stort sett samma fordon som 1948 när de började tillverkningen ;-)

    Lycka till med renoveringen och Du kommer nog att falla för fordonets charmfaktor snart och räkna med att alla (iaf de flesta) man möter när man är ute och åker ler och blir glada samt kommer med frågor om den för detta fordon väcker nyfikenhet och lämnar inte många oberörda ;-)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in