Hybridvisning

tomos colibri problem

tjenare min kompis och jag mekar med en tomos colibri och vi har kommit så långt att vi fått igång den men det är så att den får waaayyy mycket bensin. stiftet är helt blött och det är just de att det verkar inte finnas någon luft skruv på föggen bara tomgångs skruv och har sökt på nätet men hittar inga munstycken

Citat Ursprungligen postat av izeman Visa inlägg
    tjenare min kompis och jag mekar med en tomos colibri och vi har kommit så långt att vi fått igång den men det är så att den får waaayyy mycket bensin. stiftet är helt blött och det är just de att det verkar inte finnas någon luft skruv på föggen bara tomgångs skruv och har sökt på nätet men hittar inga munstycken
    Byt till en Dellorto förgasare?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Byt till en Dellorto förgasare?
    det är en dellorto förgasare på den men det finns ingen luft skruv på den? :s

Citat Ursprungligen postat av kevpiimp Visa inlägg
    det är en dellorto förgasare på den men det finns ingen luft skruv på den? :s
    Vad i helvete..? Langa foton på hur den ser ut från både höger och vänster sida.
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

kan fixa bilder senare sen är det udda gänga på munstycken för det satt inget i den men det är 4mm munstycken. vart ska man hitta såna egentligen?!?! :o

Citat Ursprungligen postat av izeman Visa inlägg
    kan fixa bilder senare sen är det udda gänga på munstycken för det satt inget i den men det är 4mm munstycken. vart ska man hitta såna egentligen?!?! :o
    4mm munstycken?! Vad i helvete, det där är ingen vanlig Dellort isåfall.. o_o

Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    4mm munstycken?! Vad i helvete, det där är ingen vanlig Dellort isåfall.. o_o
    ne det är det inte kan jag säga ^^ har inte kunnat fixa bilder var inte varit hos kompisen än

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in