tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009

Vw Golf av Quickz

försökte mig på att tyskstuka en golf dårå.. vart väl helt okej

orkar inte skriva vad jag gjort, men det lär ni ju se

Kommentera!
    Senast redigerat av tdwp den 2010-08-27 klockan 18:30.

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Schysst golf etta du har där du!
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Första cleana PS bilden jag sett här! Riktigt fint

Reg.datum
    May 2010
    haha LOL på Gurkiz, finns några till cleana bilar här, OT: jag tycker att ni alla ska sluta med det lätta tyskstuket där ni bara byter fälgar, andrar färg, tar bort små saker osv, utmana er själva, gör en time attack bil eller en streetracer eller nåt, har nog inte sett en ända bil på detta forum som där e nytt bodykit på osv, och sen till bilen, jag gillar ideerna, tycker itne det passar in riktigt 100% på tysk stuk då du har alldeles för lite negativ camber på hjulen och den borde bvara mycket lägre imo, bakfälgen skulle kunna behöve flyttas ut en bra bit, fram fälgen har mer positiv camber än negativ, photofiltret va nog inte det bästa valet här heller, men fortsätt modda, och utmana dig själv istället!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Schysst golf etta du har där du!
    w/e stog golf II på carwalls och tack

Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Första cleana PS bilden jag sett här! Riktigt fint
    hehe har sett finare, men tack ändå!

Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    haha LOL på Gurkiz, finns några till cleana bilar här, OT: jag tycker att ni alla ska sluta med det lätta tyskstuket där ni bara byter fälgar, andrar färg, tar bort små saker osv, utmana er själva, gör en time attack bil eller en streetracer eller nåt, har nog inte sett en ända bil på detta forum som där e nytt bodykit på osv, och sen till bilen, jag gillar ideerna, tycker itne det passar in riktigt 100% på tysk stuk då du har alldeles för lite negativ camber på hjulen och den borde bvara mycket lägre imo, bakfälgen skulle kunna behöve flyttas ut en bra bit, fram fälgen har mer positiv camber än negativ, photofiltret va nog inte det bästa valet här heller, men fortsätt modda, och utmana dig själv istället!
    håller faktiskt med dig, den vart la sådär.. mest för att liva upp tråden lite sen var det här min första tyskstuk bil, men time attack eller streetracer låter intressant

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Mk2 kom 84 dock =)
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Mk2 kom 84 dock =)
    ah okej har ingen koll på sånt^^

får la ändra till golf endast då xD

Alla jag sett är så jävla mycket tjafs på.. Så det verkligen syns att de är gjorda i ps.
    Ska ju vara lite diskret, eller så ska det vara snyggt så det inte syns direkt att den är gjord i ps.

Reg.datum
    May 2010
    Alla jag sett är så jävla mycket tjafs på.. Så det verkligen syns att de är gjorda i ps.
    Ska ju vara lite diskret, eller så ska det vara snyggt så det inte syns direkt att den är gjord i ps.
    jo, men asså dem som kan ps väl ser alltid om det e gjort i photoshop, denna hade man kunnat räkna ut direkt att den är gjord i ps ( påstår inte att det syns mindre på mina bilder) men asså man ska ju försöka hålla det realistiskt ^^

Reg.datum
    May 2010
    gurra got it!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    Tyskstuk <3

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Håller med toMii, man ska försöka utmana sig själv, därför det blir mycket taffs.. Om man bara gör lite små diskreta saker lär man sig inte något nytt för den delen heller.

Men det finns exempel som ser förjävliga ut.. Men om man ska lära sig nåt nytt ska man göra det på ett snyggt sätt, Man kan göra nya diskreta saker det gäller bara att göra det ordentligt.

Reg.datum
    May 2010
    Men det finns exempel som ser förjävliga ut.. Men om man ska lära sig nåt nytt ska man göra det på ett snyggt sätt, Man kan göra nya diskreta saker det gäller bara att göra det ordentligt.
    men va i helvete, tror du man lär sig genom att göra små saker hela tiden? jag kan dela med mig att jag personligen kom dit där jag e nu på ca: 1år och under det året har jag pressat mig själv till max, har itne gjort några "diskreta" saker osv, sånt kan man hålla på med när man väl har grunderna, och sen ska du veta att det ser faktiskt förjävligt ut med ens moddar om man inte tränar....

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    men va i helvete, tror du man lär sig genom att göra små saker hela tiden? jag kan dela med mig att jag personligen kom dit där jag e nu på ca: 1år och under det året har jag pressat mig själv till max, har itne gjort några "diskreta" saker osv, sånt kan man hålla på med när man väl har grunderna, och sen ska du veta att det ser faktiskt förjävligt ut med ens moddar om man inte tränar....
    Dom fleste här på MNF tar photoshop som en lite hobby och inte nånting man måste pressa sig till varje dag.

Reg.datum
    May 2010
    jag har inte heller pressat mig varje dag och har det som en hobby, men när jag väl har suttit vid ps så har jag pressat mig

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    men ja för helvete... ta det i pm!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in