Borrad orginal cylinder till am6 SUPERFIN! med prox kolv

Vara: en orginal gjutgärns cylinder till am6 som är borrad till 2 överdim med 2 kolvar till
    Årsmodell: vet ej, står 113 på den
    Mil: ca 5mil med gammal kolv, inte ens startad med den andra splitt nya prox kolven
    Pris: inte under 1000kr
    Övrigt: följer med 2kolvar ena är ny och inte ens körd med. Andra är lite körd med men ser ut som helt ny men fattas kolvringar till den! cylinder är nykackad i grå/silver. lite portad i utblåset och tagit bort gjutskägg. Ingen topp har jag men funkar fint med org toppen!
    Varan/varorna återfinns i: hemma hos mig
    Du kontaktar mig via: Pm eller tråden
    Kan jag skicka varan?: ja

Kan även byta mot nått midrace rör till gilera eller innerrotortändning.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    inte för att vara sån, men 1000 spänn för en gammal org cylle? man får en org ersättare för 800 spänn.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

vi får se vart priset hamnar, ja köpte den för 1000kr och proxkolv är ju inte det billigaste häller... men vi ändrar till bud då så får vi se vad det blir
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

Bud på cylindern då! Har även gilera runner kylare, hel å fin, passar perfekt till hyper projekt! Har även en superfin Mikuni TM33! BUD PÅ ALLT!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in