Ämne: Kär

Kär

Jag är kär.
    Såg en AGM Retro Bella i somras och kan inte släppa bilden av denna moped kl II.
    Men det blev en Baotian Retro istället.

Finns det någon eller några som kan stödja mig i mitt beslut eller ska jag tänka till våren satsa på en ny relation?

Mischa

Wtf did i just read. Är jag bara skit trött ellet va?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

Vad då är Bella så hemsk???

Reg.datum
    Sep 2011
    Kåtmorfar<3

Är ju fan ingen skillnad på mopedfanskapen...tror ingen kan ta ställning till detta. Iaf är båda skitfula och bara ser jobbiga ut.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Ojoj, där satte jag tydligen ner foten i ett riktigt ormbo.

stalker-sebbe: nu fråga ju han inte om vi tyckte dom var snygga så skippa va otrevlig!

tycker dom ser balla ut Gör som du själv tycker!

Edit: själv tycker jag att AGM Retro Bella är mera maffig å ser mer skönare ut
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

Tack! Utseendet är en sak och visst jag har fallit för det. Den var den bekvämaste och snyggaste skotern jag provad i somras - men också den dyraste. Men frågan är i första hand kvalité. Gör "holländarna" en bättre skoter än kineserna (även om båda säkert monteras i samma land). Som det har varit så här långt med Baotian Retro har jag varit tvungen att erkänna att det är tur att det finns butiker runt om i Stockholm som har reservdelar. Nu står den igen och samlar damm av skäl som tas upp på en annan tråd på detta forum. Är behovet av reservdelar och personlig service i Stockholm ett tungt argument för eller mot AGM?
    Mischa

tror att det är bättre kvalitet med agm
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

AMG:n e ju mycke fräckare!! Kör på den fan!
    Taiwan Golden Bee, Ride With Taiwan Style

Ja, den är onekligen det. Men jag har inte hittat någon återförsäljare/verkstad för den i Stockholm. Får väl hoppas att det inte är lika viktigt som Retro jag har nu. Men beg är beg. Förhoppningsvis lär jag mig något av det i alla fall.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in