Hej alla moppe gurus.
Jag har en liten delikat fråga till er;

Mitt framlyse la bara av på min suzuki estilete -01 för ett par veckor sedan. Baklampan fungerar men ej framlampan. Knappen där man ändrar från halv till hel ljus lyser hela tiden men inget lyse fram, varken halv eller hel ljus.
Fick låna spänningsregulatorn och motståndet från Moppedelen (Ulf) men det fungerar fortfarande inte. Vad kan vara fel?
Är troligtvis ett elfel eller en jordkabel kanske som gått av men vet ej.
Finns det ngn som har en ide?
PS. Glödlampan fungerar för det har jag kollat.

Mvh