1. #1

    Exclamation gilera stalker med nrg motor, misständer vid gaspådrag och villdö på toppvarv,

    behöver lite hjälp! har en stalker med nrg motor, vattenkyld osv osv, men hursomhelst igår åkte jag och en kompis till ett ställe som ligger typ två eller tre mil bort, så skulle jag visa honom vad jag trodde va ett vavrstopp, vi kom till de stoppet, sen efter de så började de typ överlappa/ misständavid gaspådrag, har bytt mellan typ fem olika tändstift, de ska sitta en nia i org, och bytte från nio nertill sex, den fick bättre dragvarje gång jag bytte ner, men de va fof kvar de börjar när den kommer upp i varv, och sen vid nästan toppfart så vill den typ dö, den börjar hacka och sen typ dör den så saktar jag ner så går den som den ska igen, måste få hjälp, jag tror de är tändplattan eller cdin, men tönkte ifall någon haft liknande problem, har zxrör, lättare vikter och fiberreeds, samt dragen vring, hjääälp miiiig!!

    den har gått helt felfritt i en månad nu, men nu så bara började de, jag toppar den nästan aldrig då de är en stuntmoppe!

  2. #2

  3. #3
    jag byttetädhatt, då blev de lite bättre, får väl byt tillbaka igen då jag redan bytt en gång

  4. #4

  5. #5
    sa att de blev bättre när jag bytte den bara

  6. #6
    Så den går bra nu eller?....
    Taiwan Golden Bee, Ride With Taiwan Style

  7. #7
    nej den är likadan fortfarande,min zipär likadan med

  8. #8
    felet hittat!! kolvringar!!!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in