1. #1

    GAMMLA 100cc simonini ciao

    Hej! Är det någon som vet en sida där dom säljer den gammla simonini 100cc motorn till ciao? Eller är det någon som har en sådan som dom vill sälja? Väldigt tacksamm för svar (Har en bild på den så ni vet exakt vilken jag menar
    Mvh: Carl


  2. #2
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Köp den nya istället, bra mycket vassare än den gamla versionen
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #3
    Inte så mycket vassare än att den har en annan el. Sen måste man modda som fan för att den ska gå på. Gillar den andra bättre, Vet du någon som säljer eller en sida?

  4. #4

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Inte så mycket vassare än att den har en annan el. Sen måste man modda som fan för att den ska gå på. Gillar den andra bättre, Vet du någon som säljer eller en sida?
    Wait wut ?
    Kåtmorfar<3

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Inte så mycket vassare än att den har en annan el. Sen måste man modda som fan för att den ska gå på. Gillar den andra bättre, Vet du någon som säljer eller en sida?
    HAHAHAA You made my day.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #6

  7. #7

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Heideken Visa inlägg
    Dom har bara "nya" motorn.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #8
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Dom har bara "nya" motorn.
    ja fränt ju! bara o köpa

  9. #9

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Heideken Visa inlägg
    ja fränt ju! bara o köpa
    Han letar gamla motorn
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #10
    Okej, den nya kanske är 1000000000000000000000000000000000000000 gånger men jag bryr mig inte, vill inte modda om hela ramen DEN HÄR GÅNGEN men kanske nästa gång då jag ändå börjar från början men den här gången vill jag helst ha den "gammla" motorn. Ingen som vet? Verkar bara som jag får skit svar

  11. #11
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Okej, den nya kanske är 1000000000000000000000000000000000000000 gånger men jag bryr mig inte, vill inte modda om hela ramen DEN HÄR GÅNGEN men kanske nästa gång då jag ändå börjar från början men den här gången vill jag helst ha den "gammla" motorn. Ingen som vet? Verkar bara som jag får skit svar
    Den tillverkas inte längre vad jag vet. Du får leta beggat eller köpa den nya varianten..

    Men du kan ju alltid mejla Simonini själv och fråga
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #12

  13. #13

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Jag har en som ligger, känns inte som jag någonsin kommer orka plocka ihop den, intressant? Om du vill ha info om den får du prata med macahan(eller vad sebbe kallar signuförtiden?) eller ciaobella, tror det är dom som hade den innan
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #14
    de va väl du som inte äns ville köra med 80cc för ett tag sen? du tyckte att de va för stort

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in