Ämne: Sprayfärg

Sprayfärg

Var på biltema och köpte deras silver chrome sprayfärg igår och undrar om någon har erfarenhet av den? Om det blir bra att spraya den på framgaffel, sving och motorkåpor?

Hehe ,``Biltemas tattar chrom´´ som den brukar kallas

Tänkte själv prova den en gång på min moppe sving men när jag var där o ska köpa så sa jag också vad jag skulle ha den till , då sa tjejen att jag inte skulle köpa sån om jag skulle ha den till moppe då man tydligen använder den till Prydnadsgrejjer och den brukade lossna om man bara petade på den -

(hade inte hört då att deras chrome lack var så dålig)

Men du kan ju prova med mycket klar lack på men tror inte det blir bra , tjejen på Biltema tyckte jag skulle köpa deras Silver fälgfärg istället så det fick det bli , så det blev en silvrig sving .

Tror att den enda chrome lacken som funkar är den lite dyrare ... men skulle nog inte lägga ner pengar på den .(tror att den är riktigt svår att lacka också) http://www.bilfarg.se/p_5420/billack...omfarg-1l.aspx

tycker du ska byta den mot deras fälgfärg , den är ganska stryk tålig också .
    Senast redigerat av Hoffen den 2010-07-20 klockan 17:39.

montana chrome, tjock som fan med org cap och högt tryck, 600ml för 50 kr
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Slipa,grundlacka,spruta så ska det någ funka bra har sett folk som har lackat med den färgen vart bra endå även fast det var biltema

hmh... Då blev jag lurad av en tjej ...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in