Moppenet chatt

Tjena, Jag som många andra sitter här ett par timmar om dygnet och moppenet är den roligaste sidan enligt mig, Sure facebook finns men ärligt , Snacka om depp sida? Jag gillar att hjälpa andra så gott jag kan och jag räknar med ömsesidig delning vilket faktist sker på detta forum även om det finns ett par dryga s*tan man bara vill besöka och bokstavligt talat göra det ena och det andra med... Men till min fråga hade det inte vart sjukt nice med en moppenet chatt? Då pratar jag inte om MirC osv utan att du loggar in på sidan och någonstans till höger eller vänster så finns det en ikon " Chatt "? det hade vart så sjukt nice, Nu vill jag bara skydda mig själv om att jag vet inte om denna diskussionen vart uppe föut, jag hängde dock en del på "Gamla" moppenet och vi hade riktigt jävla trevligt där alla var sjukt hjälpsamma spred glädje och framför allt hopp om att man en dag skulle få sin lilla "pärla" att gå lite bättre än orginal, och ärligt så saknar jag det, och jag tror att en chatt skulle hjälpa oss medlemmar att framför allt prata mer, och märka ( fan den här killen är ändå riktig shysst även om han verkar dryg på själva forumet ) till saken jag vill ha en chatt, och jag skulle t.o.m tänka mig att betala en slant i månaden för det nog för mig och min text som jag knappt förstår själv Mvh En grovt alkoholiserad SmexX
    Senast redigerat av SmexX den 2012-12-07 klockan 20:21.
    Braap Braap

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW

vi har haft det förut och det fungerade ju tydligen inte så bra.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW

vi har haft det förut och det fungerade ju tydligen inte så bra.
    Men skulle man inte kunna köra på typ första varningen ban ifrån chatten i 24/h, 2:a gången 72/h 3:e gången avstängd for life?
    Braap Braap

vad gör de om den ha dö tid då? tycker varje gånng man går in på tsr chatten så är det sten dött men dom har endå kvar den

Finns det verkligen inget intresse för detta?
    Braap Braap

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Här är du tydligen alkoliserad. Då tål du inte sprit heller, typisk kvinna.
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Här är du tydligen alkoliserad. Då tål du inte sprit heller, typisk kvinna.
    Lennart snälla gör alla en tjänst och votebanna ditt acc, Ingen gillar dig, ingen gillar din dryhet att du leker mod gör inte saken bättre heller för den delen, Vad fan spelar det för roll om jag druckit? Jag är 21 bast jag har druckit sen jag var 15 bast så vart vill lilla gubben komma jag förstår inte riktigt, det går bra att vara dryg men du får bara mer och mer medlemmar att hata dig du hade åkt på en ban ifrån chatten dirr, ( försöker prata ditt p14 språk så du kanske förstår mig? för du verkar inte förstå min sarkasm i dina inlägg? ) Helt ärligt, Du borde klippa dig , skaffa dig ett jobb och jobba på din dryghet.

EDIT: Att mod inte stängt av dig för dryghet ännu är helt sinnesjukt.
    Braap Braap

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Lennart snälla gör alla en tjänst och votebanna ditt acc, Ingen gillar dig, ingen gillar din dryhet att du leker mod gör inte saken bättre heller för den delen, Vad fan spelar det för roll om jag druckit? Jag är 21 bast jag har druckit sen jag var 15 bast så vart vill lilla gubben komma jag förstår inte riktigt, det går bra att vara dryg men du får bara mer och mer medlemmar att hata dig du hade åkt på en ban ifrån chatten dirr, ( försöker prata ditt p14 språk så du kanske förstår mig? för du verkar inte förstå min sarkasm i dina inlägg? ) Helt ärligt, Du borde klippa dig , skaffa dig ett jobb och jobba på din dryghet.

EDIT: Att mod inte stängt av dig för dryghet ännu är helt sinnesjukt.
    Jag gillar iallafall Lennart.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Jag gillar iallafall Lennart.
    Du och 3 andra på detta forumet max när han visar sin dryghet, Men orkar seriöst inte med mer snack nu om honom återgå till ämnet tack.
    Braap Braap

Lennart är ju forumets skönaste snubbe!

Citat Ursprungligen postat av erkanz Visa inlägg
    Lennart är ju forumets skönaste snubbe!
    När han inte drygar så kan han vara rätt soft, Men jag hatar dryghet nått så in i helvete.
    Braap Braap

om du inte gillar dryghet så är inte internet rätt plats för dig. testa en bingokväll på ett ålderdomshem.

annars ang. chatten så togs den väl bort för att de vart så mycke tjafs.
    Alla är inte dryga på internet. Mjo men det jag menar är att om folk inte sköter sig så, första varningen ban ifrån chatten i 24/h, 2:a gången 72/h 3:e gången avstängd for life?
    Braap Braap

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    om du inte gillar dryghet så är inte internet rätt plats för dig. testa en bingokväll på ett ålderdomshem.

annars ang. chatten så togs den väl bort för att de vart så mycke tjafs.
    Har för mig att den togs bort för att den gjorde så att forumet gick ned, kan dock ha fel. Sen vet jag inte om en chatt skulle funka, helt sjukt vad inaktivt det här forumet är.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Har för mig att den togs bort för att den gjorde så att forumet gick ned, kan dock ha fel. Sen vet jag inte om en chatt skulle funka, helt sjukt vad inaktivt det här forumet är.
    Just därför en "Chatt" hade vart på sin plats för på en chatt så pratar man på ett helt annat sätt så att säga

Admins, Varför är ni så inaktiva? det är ni som bestämmer detta trodde iallfall jag skulle fått ett ja/nej vid detta laget
    Braap Braap

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in