1. #1

    Hjälp mig vinna Ridestoretävlingen!

    [COLOR=#2B2B2B][FONT=Verdana]Tjena moppepojkar, tänkte bara slänga ut det här och hoppas att ni hjälper mig,
    Ridestore har startat en tävling där man kan vinna 1000 kr i presentkort, och det vore en perfekt julklapp för mig! Så vore jättetacksam om ni röstade, tar 5 sekunder och delas inte på eran logg eller något,
    Senast redigerat av G-son den 2012-12-05 klockan 23:44.

  2. #2
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    * §9 Annonsering och spam
    Den grundläggande principen för länkar i inlägg/signatur är att länkar postade för personlig vinning ej är tillåtna. Detta innebär exempelvis "rösta på mig på denna sida" eller ensidigt gynnande av någon särskild webbplats eller företag.

    Om länken inte postas för personlig vinning och om det finns ett allmänintresse för länken - då är den tillåten. T.ex. är det okej att posta en länk till ett företag som säljer någon viss produkt om en sådan länk efterfrågats tidigare i tråden.

    Det är helt förbjudet att posta spam på forumet. Den som postar spam kan bli permanent avstängd, utan varning. Det är dock tillåtet att nämna tips på bra företag/instanser ifall diskussionen kräver det.

    Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats i sin signatur (förutsatt att den inte är kommersiell eller bryter mot någon av forumets övriga regler).

    Handel med varor och tjänster är förbjudet på hela forumet med undantag för Marknadssektionen samt vissa delar av forumsektionen ”Övriga ämnen”.

    Företag (eller om du säljer varor eller tjänster kommersiellt) får endast marknadsföra sig i "Sponsorföretag & Erbjudanden". Kontakta Admin via PM för mer information.

    Exempelvis ifall någon i en diskussion erbjuder sig att låna ut, skänka bort eller på annat sett hjälpa någon, så är detta tillåtet förutsatt att varan eller tjänsten är laglig.

    Den som postar inlägg där man önskar köpa eller sälja narkotika, vapen eller liknande blir automatiskt permanent avstängd från forumet, utan varning.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    * §9 Annonsering och spam
    Länken är kvar!

  4. #4

  5. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Voteban: ByYn
    Voteban: ByYn [2]/[3]

    1 till på bögfan!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Voteban: ByYn [2]/[3]

    1 till på bögfan!
    Votekick: ByYn


  7. #7

  8. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Inte kick, ban!
    Nej jag vill inte!


  9. #9
    Voteban: ByYn [3]/[3]
    Braap Braap

  10. #10
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Nu ger ni er. Jag låser tråden nu i alla fall. Jag stänger även av ByYn i några dagar, börjar bli trött på folk som lägger upp såna här trådar.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in