1. #1

    Sr50 fälgar TRUMBROMS!

    Tjabba säljer nu mina svarta sr50 fälgar då moppe tiden är över.
    Ena är svart lackad och andra är svart men halvt ner slipad. Däck sitter på. Skiva fram följer med.
    Kontakt sker till [email protected] och inte PM.









    Vara: SR 50 fälgar
    Årsmodell: XXXX
    Mil: XXXX
    Pris: Bud
    Övrigt: XXX
    Varan/varorna återfinns i: Eskilstuna
    Du kontaktar mig via: [email protected]
    Kan jag skicka varan?: Ja om köparen står för frakt.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #2
    Bump
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in