1. #1

    Exclamation Delar till Peugeot vivacity, piaggio nrg, gilera stalker!

    Tjenare! Säljer lite delar jag har liggandes till dom flesta mopeder då jag har lite mycket över, delar jag har i huvudet.
    Stalker: ett par kåpset nästan kompletta, en motor, en anksjärt som behöver slipas ner och lackas, en framlampa, tre baklampor, en sadel som inte är uppriven på sidan, en framfälg, två bakfälgar en svart och en vit, vikter, vet ej gram, en vev, bilder skickas vid intresse,
    Piaggio nrg: ett komplett kåpset, sadelbox utan sadel, baklampa, framgaffel,
    Peugeot vivacity: en bakkåpa med lampa och alltihop, en motor med kassa gängor på veven, en cylinder utan kolv, original, ett par förgasare till den, insug, en framkåpa, underdelen dock, fotkåpa, innerkåpa, sadelbox tror jag. Har till lite andra mopeder också! Sen har jag även en nästan helt ny 17.5 arrache med munstycken från 90 till 150, har det mesta till stalker och piaggio nrg bara och skriva om du behöver något så kollar jag upp vad jag har! Bud på allting, och hämtas helst på plats i lilla Edet. Smsa mig, 0739716931 eller ring, mail går bra med! Bilder fås vid intresse! Kan även bytas mot trim till gilera stalker eller trim till den vattenkylda piaggiomotorn! iPhone är av intresse med!

  2. #2
    Till Stalker motorn vad har du för cylinder? Orginal så är jag inte intresserad men är det trim så är jag.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #3
    Bara org. Behöver själv inget annat du behöver?
    Säljer delar till stalker vivacity och nrg! Pma för info!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in