Ämne: tändningslås
-
2013-01-05, 23:35 #1Medlem
- Reg.datum
- Nov 2010
- Ort
- västernorrland
- Inlägg
- 276
tändningslås
tja undrar om någon vet vart man kan köpa ett tändningslås till cpi sx ? är det samma som rieju kanske?
-
2013-01-06, 00:42 #2
Tror det går få hem till vilken moppeaffär/verkstad som helst som tar hem delar från Garage24. Men räkna med att det är rätt dyrt.
-
2013-01-06, 01:03 #3Medlem
- Reg.datum
- Nov 2010
- Ort
- västernorrland
- Inlägg
- 276
okej tänkte om det va samma som rieju för då kan man köpa för rätt bra pris
Svara med citat
