1. #1

  2. #2
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Får hoppas han skärper sig, bedragare vill vi inte ha här
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  3. #3

  4. #4
    Bra!
    Verkar ju som han försökt blåsa flera, men det var väl förhoppningsvis bara jag som var dum nog att sätta in pengar..
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  5. #5

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Bra!
    Verkar ju som han försökt blåsa flera, men det var väl förhoppningsvis bara jag som var dum nog att sätta in pengar..
    Satan också, har ju också köpt prylar av han.... blir polisanmälan om han inte skickar eller sätter tillbaka pengarna...

  6. #6
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Bra!
    Verkar ju som han försökt blåsa flera, men det var väl förhoppningsvis bara jag som var dum nog att sätta in pengar..
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Satan också, har ju också köpt prylar av han.... blir polisanmälan om han inte skickar eller sätter tillbaka pengarna...
    Ingen som kan inte hans uppgifter via tex ratsit åt er? Har för mig att Lennart är en jävel på det.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #7

  8. #8

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ingen som kan inte hans uppgifter via tex ratsit åt er? Har för mig att Lennart är en jävel på det.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    när ingen av er har någon information om honom så kan man inte hitta en person som inte vill hittas.

    skriv de ni har här så ska vi se vad ja kan luska fram.

    edit: jag har gett några tips till rexxy så man kanske kan sortera bort många av bedragarna. får se hur de blir me de.
    Jodå, har uppgifter om han, hans pappa, hans mamma, adress, postnummer, stad samt telefonnummer till alla! Har skickat ett mail till han så om han är smart sätter han över pengarna, annars så får man kontakta föräldrarna och då kan jag tänka mig att det kan bli lite jobbigt och pinsamt för han.

    edit: eller skickar såklart

  9. #9

  10. #10

  11. #11

  12. #12

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    skicka dessa till simon också
    Redan gjort som du ser!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Har fått uppgifterna. Och mejlat till Mikael Eriksson att om han inte sätter in pengar eller skickat paketet så anmäls han.
    Mailade samma sak, får se om han svarar.

    Är det någon annan här inne som blivit lurad så är det bara att skicka PM om ni saknar nå uppgifter.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in