1. #1

    värdering av drd pro kåpor?

    tjena har pillat lite med min moppe nu i vinter och bla bytt kåpor på den men nu har jag ett helt kåpsätt över till min drd pro som jag har tänkt fixa och lacka på firma för att sedan sälja dem för har ingen användning för dem. unrdar vad ni skulle värdera dem till i bra skick med ny lack på? för att veta om det är värt att fixa upp dem ordentiligt eller lägga dem på hyllan

    om någon är intresserad av dem så får dem gärna kontakta mig också)

  2. #2
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av drd håkan Visa inlägg
    tjena har pillat lite med min moppe nu i vinter och bla bytt kåpor på den men nu har jag ett helt kåpsätt över till min drd pro som jag har tänkt fixa och lacka på firma för att sedan sälja dem för har ingen användning för dem. unrdar vad ni skulle värdera dem till i bra skick med ny lack på? för att veta om det är värt att fixa upp dem ordentiligt eller lägga dem på hyllan

    om någon är intresserad av dem så får dem gärna kontakta mig också)
    Jag tror att du tjänar mer på att sälja dem olackade än att lacka dem för att sälja dem.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag tror att du tjänar mer på att sälja dem olackade än att lacka dem för att sälja dem.
    jag tror faktiskt jag kännar mer på att lacka dem inte så många som vill köpa ner slipade kåpor

  4. #4
    tror de e fler som vill köpa olackade kåpor, gör iordning dom så de bara är för den nya ägaren att spraya på färg så får du nog sålt dom snabbare och för en bättre peng om du lackar dom måste du ju vänta tills nån som vill ha den färgen köper dom

  5. #5
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    har du redan slipat dem så är det lika bra att lacka. inte alla som har kunskap att lackera kåpor själv så många köper färdiglackerade kåpor
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har du redan slipat dem så är det lika bra att lacka. inte alla som har kunskap att lackera kåpor själv så många köper färdiglackerade kåpor
    har ju slipat ner dem nu så blir nog att lack dem

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in