1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543

    offroad lyft eller depåstöd

    hej
    jag undrar vad som är bästa ha när man ska meka med moppen uppställd med offroad-lyft eller depåstöd från biltema???

  2. #2

  3. #3
    INte bara de... kan tänka mig att de är mer stabilare

  4. #4
    Crosspall
    Yellowfail

  5. #5
    Offroad lyft är nog bäst ...
    Senast redigerat av Hoffen den 2010-07-23 klockan 21:09.

  6. #6
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Jag har båda , och jag tycker depstödet är bättre, offroad lyften blir mest ivägen när man håller på
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in