Ämne: Porta Mhr replica 80cc.
Trådad visning
-
2010-07-22, 02:56 #1
Porta Mhr replica 80cc.
Tjena har funderat på att porta lite på min cylinder (Mhr replica)
Så har jag sätt massa portnings ritningar på nätet som jag inte riktigt begriper, som ni kanse kan hjälpa till att förklara så en nybörjare kan förstå
Ritningen jag hittade på nätet.

Länk:http://www.stuntbase.com/slikice/por...Piaggio-AC.jpg
Ok om man kollar på bilden till vänster där det står 33 över 2 portar, Vad menar de? ska man ta upp hålet 33mm eller är det grader.
Andra frågan. Över avgasporten så är det sträck och pilar vad är det för nåt? Att man höjer porten ?
Tacksam för seriösa svar
ps är inget moppefuko
vill seriöst lära mig.
Mvh Derbi_driver100+ då snackar vi moppe



Svara med citat