1. #1

    hastighetsmätaren backar Derbi Senada

    Hej!

    Jag köpte min Derbi fungera inte hastighetsmätaren satte i ny vajer när jag snurra på vajern rörde sig mätaren så långt va det bra sätter fast vajern i hjulet testar moppen ser då att trippelmätaren går baklänges när jag snurra hjulet bakåt så rör sig hastighetsmätaren som den ska. Hur får man ordning på detta någon som haft liknande problem?

  2. #2
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Läs så att man förstår kanske? Lär dig dela upp skiten för fanken.
    Flyttar även tråden.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Läs så att man förstår kanske? Lär dig dela upp skiten för fanken.
    Flyttar även tråden.
    Skriv*
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Passa ditt språk. Du är såååå nära på att bli avstängd p.g.a vårdlöshet i forumskriveri (läs i trafiken)

  4. #4
    Låter ju som att vajerdrivningen sitter på fel sida av hjulet, men det är ju inte direkt nått som bara råkar hända - borde inte ens passa så utan att ändra mycket annat. Bilder kan alltid vara bra.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Läs så att man förstår kanske? Lär dig dela upp skiten för fanken.
    Flyttar även tråden.
    Ursäkta mig ska inte skriva fler inlägg får vända mig till twr istället om man har några funderingar kring mopeden.

    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Låter ju som att vajerdrivningen sitter på fel sida av hjulet, men det är ju inte direkt nått som bara råkar hända - borde inte ens passa så utan att ändra mycket annat. Bilder kan alltid vara bra.
    Moppen va ju sådan när jag köpte den det jag gjort är att köpa ny vajer. Men jag skruva lite igår och inser nu att givaren sitter åt fel håll behöver alltså vända på den så vajern går åt rätt håll men tyvärr får den inte plats på andra sidan av hjulet såg även att det inte va original så jag köper en original givare istället.

    Köper denna så blir det rätt http://www.cykelkraft.se/I00G01606051.phtml

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in