Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. #91

  2. #92
    Någon som vet vem som äger min fd Team Aerox? Lever den? Omhändertagen eller totalt sönderkörd?

  3. #93

  4. #94

  5. #95
    lite sent svar men jag har hittat hit av en slump och märkte att mitt gamla konto faktiskt fans kvar.

  6. #96
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Fick Flashbacks och googlade upp "Moppenet" (som det hette förr), testade att logga in och se på fan..
    Jag kom in..
    Vidare så skapade jag mitt första konto när jag var 14 (2007).
    Så man kan säga att jag är en föråldrad räv här, men sjukt kul att kolla igenom sina gamla inlägg!

    Peace
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  7. #97
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Fick Flashbacks och googlade upp "Moppenet" (som det hette förr), testade att logga in och se på fan..
    Jag kom in..
    Vidare så skapade jag mitt första konto när jag var 14 (2007).
    Så man kan säga att jag är en föråldrad räv här, men sjukt kul att kolla igenom sina gamla inlägg!

    Peace
    har du hängt med sen 07 och fortfarande har intresse för moppar så är det ju dags att du börjar kalla dig för gammal räv.
    ungdomarna idag som börjar att fundera på moppar är ju inte ens födda när du började med moppe.
    själv har jag kvar min gamla trogna hynda som fortfarande fungerar fint och går som ett djur trotts att motorn är orörd sedan våren 2010.

  8. #98

  9. #99
    Nostalgitripp i alla fall.

  10. #100

  11. #101
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Guess whos back, another ordinary stock member. Nostalgi denna sidan. Hoppas ni m�r alla!

  12. #102
    hoppas fler av dom gamla rävarna kan komma tillbaka till denna sidan och överger facebook.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in