Sidan 2 av 2 Första 12
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    skruva av framkåpan o kolla behållaren till kylarvattnet om det är som vanligt eller lågt
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Haha!

Tror också det är kylarvattnet för det har runnit från min moppe inatt oxå.
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha fan vad mycket chansningar det är i dessa trådarna.. bromsvätska, är ni dumma i huvudet seriöst? är väl antagligen regnvatten isåfall.. om det hade varit bensin hade du kännt de på lukten. men det bästa är såklart att smaka Dom är vätskekylda va? för isåfall skulle jag tro att det varit kylarvatten som runnit ut, glykolen gör så att det blir kladdigt med så kolla vattennivån isåfall

Edit: det har inget att göra med variatorringen..
    Det finns två olika varianter på Piaggio NRG. En vattenkyld, och en luftkyld. Jag har den som är luftkyld, så någon kylarvätska är det väl inte.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det finns två olika varianter på Piaggio NRG. En vattenkyld, och en luftkyld. Jag har den som är luftkyld, så någon kylarvätska är det väl inte.
    Men då det är garanterat "regnvatten", för likadant var det med min drac i morse, körde inatt då det regnade lite och sen nu idag så var det en liten "pöl" precis under motorn.
    Fast är inte helt 100 på om det är kylarvattnet.

Japp, det har slutat rinna och den går som den ska. Så det är nog inga problem.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in