1. #1

    moppe tar bort tråd

    tar bort tråd!!!
    Senast redigerat av louiz den 2010-08-16 klockan 01:46. Anledning: vet inte hur man tar bort tråden

  2. #2
    SKulle säga som jag själv gjort, Vivacity !!, dom blir jävligt läckra genom att plocka bögläpp+ framskärm å sedan höjja 6cm!. går även ca 70 ärliga med rör! Helt OK

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av herman Visa inlägg
    SKulle säga som jag själv gjort, Vivacity !!, dom blir jävligt läckra genom att plocka bögläpp+ framskärm å sedan höjja 6cm!. går även ca 70 ärliga med rör! Helt OK
    okej tack för tipset men har du några fler tips jag skulle vilja ha fler alternativ att välja på

  4. #4
    yamaha neos
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  5. #5

    Lightbulb

    Gilera Stalker skulle jag nog rekommendera, fungerar härligt bra.
    Det påstår nästan inga fel, enkelt att ta isär och byta hur du nu vill göra.
    En Gilera Stalker, kan hamna runt 5,000:- SEK, om du hittar den billigt.
    Jag köpte min för cirka 8,000-9,000:-, minns inte riktigt.
    Det blir helt okej att styla om den, fungerar fint fint, även ganska billigt.
    Själv så kör jag med Stalker, helt fel fri. Har haft den cirka mer än ett år nu.
    Inga fel har påstått, har beställt nya olackerade kåpor som jag kommer lacka asap
    De blir även snygga med cross-styre, köpte även det idag. Sedan har jag beställt en styrenhet och styrstam.
    Då den kommer se mycket bättre ut.

    Är du ute efter billiga styling saker skulle jag rekommendera www.kgi.se
    Det har de flesta sakerna som man behöver.
    Sedan finns ju www.twostroke.se & www.cykelkraft.se
    Lite dyrare på de sidorna men de har verkligen, allt du behöver.

    Styrenhet kan köpas från Twostroke, enkelt och ganska så billigt.
    Tror den hamnade runt 200:- SEK. Dvs, lampa ( kan användas som elstart ), blinkers och tuta.
    Sedan om du vill välja att ha kvar elstarten så kan du hitta på ett eget sätt att få fast den.
    Min kompis gjorde ett hål i sin innerkåpa, nyckel kåpan. Vid styret, sedan satte han ner elstart-knappen där, och det såg faktiskt ganska bra ut.

    Om du är ute efter styling så skulle jag rekommendera en Yamaha Aerox.
    Den är absolut mycket snyggare än en stylad Gilera Stalker, men den kommer bli mycket.
    Det vill säga, mycket dyrare än vad man skulle gemföra en Stalker med.


    Hoppas du är nöjd med mitt svar, skicka pm om du vill veta mera förslag.
    Senast redigerat av nona den 2010-07-28 klockan 02:43.

  6. #6
    okej tack så mycket nu har jag ganska bra val men jag har fastnat för en yamaha neos för stunting men tack för tipset ändå det uppskattas

  7. #7

    Lightbulb

    En Yamaha Neos är ganska fräsiga ändå Vet inte om de håller så länge för stunting men, de är väl lätta?
    Vad ska du ha för trim på den i så fall?

    Så länge du trivs med den själv så kan jag rekommendera den för dig =)
    Det är ditt val, men lägg bara inte ut för mycket pengar på själva moppen.
    Lägg då ist ut på själva stunt kittet, eller hur du nu ska fixa den.
    Eller om du bara ska köra den som orginal.

  8. #8

    Question

    Vet du någon som säljer ett avgasrör/effektrör, är verkligen intresserad av att köpa ett isf.
    Har letat och letat men har inte hittat något billigt ännu, som även fungerar som den ska.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av nona Visa inlägg
    En Yamaha Neos är ganska fräsiga ändå Vet inte om de håller så länge för stunting men, de är väl lätta?
    Vad ska du ha för trim på den i så fall?

    Så länge du trivs med den själv så kan jag rekommendera den för dig =)
    Det är ditt val, men lägg bara inte ut för mycket pengar på själva moppen.
    Lägg då ist ut på själva stunt kittet, eller hur du nu ska fixa den.Eller om du bara ska köra den som orginal.
    jag har hittat en moppe som e redan stunkittad vilket e ganska skönt kommer inte riktigt ihåg vad det var för märken på grejerna men det var iaf 70cc med 17,5 mm förgasare effekt rör med sport vev och en tolva men man fick även med en massa grejer

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av nona Visa inlägg
    Vet du någon som säljer ett avgasrör/effektrör, är verkligen intresserad av att köpa ett isf.
    Har letat och letat men har inte hittat något billigt ännu, som även fungerar som den ska.
    aa men till vilken moppe och vad för årsmodell?

  11. #11
    En Gilera Stalker -00
    Mvh,
    Jonathan " Nona " Löfgren
    [email protected]

  12. #12
    Yamaha aerox är rätt så feta

  13. #13
    haha, förut var det så att alla stuntade med Aerox, nu kör nästan alla Neos o slider
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #14

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    128
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    haha, förut var det så att alla stuntade med Aerox, nu kör nästan alla Neos o slider
    det var ju inne med aerox, nu har väl alla insett att aerox är för små.. mer utrymme på en neos

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in