1. #1

    Bedragare akta er!

    hej!

    de var så att för ca en månad sen så sökte jag efter en förgasare och hittade en som sålde den typ av förgasare jag behövde. Jag tar kontakt med killen och han är verkar jätte trevlig och vet vad han snackar om. Vi diskuterar lite fram och tillbaka om förgasarn och allt låter prima. Sen börjar vi snacka pris och då vill han ha "bud" så jag ger han ett bud på 300 kr som är ett rätt billigt pris för en sådan typ av förgasare. Han svarar då: 300 kr så får du(jag) betala frakten. Jag svarade då tillbaka: 300 kr med frakt (han ska betala frakten). Han går med på det. Då började jag få små misstankar då det är mycket billigt pris för en sån här förgasare(stage6 R/T 24MM med munstycken) Men jag väljer att endå köpa denna förgasare av han då verkade väldigt pålitlig och visste vad han hade för saker. Han säger att han inte kan använda postförskott för att han inte har något bankgiro när jag frågar. Jag väljer endå att köpa den av han för har gjort så att jag satt in pengar innan så skickar säljaren den sen förut och alla gånger fungerat perfekt. Efter jag satt in pengar skickar han ett meddelande att han ska skicka den i morgon.

    Nu har det gått snart en månad och jag har fortfarande inte fått någon förgasare. Jag har försökt kontakta honom ett tiotal gånger men han svarar inte.

    Han uppger sig att hetta:

    Joakim svensson
    Arkelstorpsvägen 154
    kristianstad 291 94
    mail: [email protected]

    tror dock inte att det här stämmer. Han har bla ett par annonser på Twostrokerider, vet inte om han har några här.

    ville bara lägga ut det här för att varna annat folk från honom. Mina 300kr skiter jag i, blir bara så trött och besviken på att det finns sånt här folk.
    _________________

  2. #2
    Köp ''säljaren'' innan du köper produkten!!
    I detta fall så tyckte du själv att det var för bra för att vara sant? då är det bara avstå!
    Förövrigt, nackskott på alla bedragare tack!!!

  3. #3
    Så tröttsamt, är det verkligen värt att förstöra så mycket för 300kr? Förstår mig inte på dagens tragiska människor asså

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in