Ämne: Pluggen i röret beta
Trådad visning
-
2013-04-13, 11:05 #1
Pluggen i röret beta
Jo nu e det så att jag kanske tänker trimma min rk6-beta. Jag undrar på et ungefär hur snabbt den kommer att gå och om den kommer att låta mer?
Jo nu e det så att jag kanske tänker trimma min rk6-beta. Jag undrar på et ungefär hur snabbt den kommer att gå och om den kommer att låta mer?