1. #1
    QuartZs avatar
    Reg.datum
    Apr 2013
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    16

    Aerox dåligt axx

    Hej! Köpte en Aerox idag och den går inte perfekt men det förväntade jag min inte, den blöddrar upp till 30 km/h sen kommer effekt kurvan, det sitter på nya fjädrar i variatorn och ett ZX effekter och större munstycke, misstänker att den får för mycket bensin för den axxar sjukt dåligt. Den tar sig knappt fram på grusväg i början så jag måste putta på den lite grann, vad är felet?

  2. #2
    Vilken storlek på munstycket kör du med? Är röret pluggat ?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av mopperaggaren Visa inlägg
    Hej! Köpte en Aerox idag och den går inte perfekt men det förväntade jag min inte, den blöddrar upp till 30 km/h sen kommer effekt kurvan, det sitter på nya fjädrar i variatorn och ett ZX effekter och större munstycke, misstänker att den får för mycket bensin för den axxar sjukt dåligt. Den tar sig knappt fram på grusväg i början så jag måste putta på den lite grann, vad är felet?
    Testade du inte mopeden innan du köpte den?, Men kolla vilken storlek det är på munstycket, Och att det inte får för mycket/lite luft
    Braap Braap

  4. #4
    QuartZs avatar
    Reg.datum
    Apr 2013
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av DanBanan Visa inlägg
    Vilken storlek på munstycket kör du med? Är röret pluggat ?
    Röret är urpluggat, vet inte vad det är för storlek på munstycket men jag tror att det är 98 då det känns som att den får för mycket bensin. Jag hittade även en påse med massa munstycken så det blir väll att testa sig fram.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in