1. #1

    Billigaste trafikförsäkringen?

    Tjena, Ska Trafikförsäkra min moped har jag tänkt, Vilket jag aldrig gjort förut fast man haft långt över 10 mopder Så, Till frågan någon som har en susning om vilket bolag som är billigast? Har kollat runt lite grann men kan inte bestämma mig, Mopeden jag vill försäkra är en Yamaha DT 50mx utav 1993 årsmodell, Alltså en 30 moped Mvh SmexX
    Braap Braap

  2. #2

  3. #3
    Jag skickade prisfråga till Trygghansa dom ända jag hittade som hade månadsbetalning vilket passar min ekonomi bättre får hoppas dom är billiga borde inte ligga på mer än 200kr månaden antar jag Helt sjukt att man inte haft försäkring nu inser jag! haha
    Braap Braap

  4. #4
    Om det är någon mer som undrar vad det kostar att teckna en försäkring så tar, Länsförsäkringar 125kr i månaden via autogiro vilket jag kör på, och 1460kr om året
    Braap Braap

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Om det är någon mer som undrar vad det kostar att teckna en försäkring så tar, Länsförsäkringar 125kr i månaden via autogiro vilket jag kör på, och 1460kr om året
    Jävlar! Mina försäkringar som jag har haft på mina moppar har alltid legat runt 300-350kr/år

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in