1. #1

    Mopedrally i Vara någon som skall dit?

    Tjena någon här som bor i Vara och skall på Mopedrallyt? funderar på det men vill veta om någon mer kommer annars skiter jag i det haha, Blir lite långtråkigt med bara 3-4 mopeder Själva rallyt är i St Levene // SmexX
    Braap Braap

  2. #2
    Länk med info? Är det rätt datum kanske jag kan glida ner med min Ciao

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Länk med info? Är det rätt datum kanske jag kan glida ner med min Ciao
    Letat efter nån internet sida men inte hittat någon därför jag skrev här i hopp om att någon skulle dit, Har bara fått hem ett papper som heter "Levene Dagen" Men skriver vad det står på pappret, det står så här,

    MOPEDRALLY Lördag 1:a Juni

    För 8:e gången. Samling 10:00 på Konditori Fröjden Start 10:30 återsamling Hos Kullagerbutiken omkr. 14:00 för prisutdelning, Träffmärke och "Efter-snack-fika" Alla moppar är välkomna.

    Hittade någon evenemangssak på facebook men det var inget man kunde gå in på utan man kunde bara gilla inlägget typ,

    Hade vart kul att veta om det var nått seriöst och så, Ifall man ska trimma mopeden eller skita i det haha
    Braap Braap

  4. #4
    stora levene eller ?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    stora levene eller ?
    Ajjamen Har du kört rallyt nån gång? hade vart kul o få någon mer info en den som står på pappret som jag fick hem haha!
    Braap Braap

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Ajjamen Har du kört rallyt nån gång? hade vart kul o få någon mer info en den som står på pappret som jag fick hem haha!
    ne fan ;

  7. #7
    Satt en lapp i affären när jag var där, Verkar vara rätt seriöst ändå dock ville dom inte skriva vägen man skulle cruisa runt på (antar för att folk inte skall fuska) Är lite bil utställning och så samtidigt, Nu är iallafall mopeden trimmad igen så för mig blir det rally!
    Braap Braap

  8. #8
    Fan jag har ju moppen i stugan i Vara och vill vara med men jag är fan i polen då
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Fan jag har ju moppen i stugan i Vara och vill vara med men jag är fan i polen då

    Syynd! Mer folk ju roligare blir det!
    Braap Braap

  10. #10
    jag o en kompis eller 2 kommer nog förbi

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Philip123 Visa inlägg
    jag o en kompis eller 2 kommer nog förbi

    Nice Börjar 10
    Braap Braap

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Syynd! Mer folk ju roligare blir det!
    Tråkigt att mina föräldrar inte låter mig komma med min kawa .
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Nice Börjar 10
    men är de några 70cc's som rejsar eller är de 50cc sm gäller?

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Tråkigt att mina föräldrar inte låter mig komma med min kawa .
    Vi hade kunnat racea, Hade lätt tagit min kawa
    Braap Braap

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Philip123 Visa inlägg
    men är de några 70cc's som rejsar eller är de 50cc sm gäller?
    ALLA Mopeder är välkomna, Jag kör trimmat Står inget om att man inte får trimma osv utan att ALLA mopeder är välkomna är det ända som står typ

    Detta är alltså en race som är runt 3 timmar långt, Så inte folk missförstår och tror att det blir Ala 201m
    Braap Braap

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Vi hade kunnat racea, Hade lätt tagit min kawa
    Det är en 80cc. Har inte du också en 80cc?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    ALLA Mopeder är välkomna, Jag kör trimmat Står inget om att man inte får trimma osv utan att ALLA mopeder är välkomna är det ända som står typ

    Detta är alltså en race som är runt 3 timmar långt, Så inte folk missförstår och tror att det blir Ala 201m
    Jojo de fattar jag tänkte ifall bara jag hade på 70cc isf skulle ju inte vart så kul men har du hört om det kommmer mö fölk?

    skicka gärna di där facebooksida

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Det är en 80cc. Har inte du också en 80cc?
    125cc
    Braap Braap

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Philip123 Visa inlägg
    Jojo de fattar jag tänkte ifall bara jag hade på 70cc isf skulle ju inte vart så kul men har du hört om det kommmer mö fölk?

    skicka gärna di där facebooksida
    Tror dom flesta kommer ha trim faktist, Den ända Facebook sidan jag hittar är den här https://www.facebook.com/vastgotalandet?fref=ts

    Och där står det typ inget alls meren att det är mopedrally Finns ingen mer information en den här, MOPEDRALLY Lördag 1:a Juni

    För 8:e gången. Samling 10:00 på Konditori Fröjden Start 10:30 återsamling Hos Kullagerbutiken omkr. 14:00 för prisutdelning, Träffmärke och "Efter-snack-fika" Alla moppar är välkomna.

    Tyvärr! Tycker ändå dom borde skriva lite vad som gäller

    EDIT! Enligt rykterna så är det inget rally direkt utan mer Cruise, Åka runt och ströga osv
    Senast redigerat av SmexX den 2013-05-28 klockan 21:34.
    Braap Braap

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Tror dom flesta kommer ha trim faktist, Den ända Facebook sidan jag hittar är den här https://www.facebook.com/vastgotalandet?fref=ts

    Och där står det typ inget alls meren att det är mopedrally Finns ingen mer information en den här, MOPEDRALLY Lördag 1:a Juni

    För 8:e gången. Samling 10:00 på Konditori Fröjden Start 10:30 återsamling Hos Kullagerbutiken omkr. 14:00 för prisutdelning, Träffmärke och "Efter-snack-fika" Alla moppar är välkomna.

    Tyvärr! Tycker ändå dom borde skriva lite vad som gäller

    EDIT! Enligt rykterna så är det inget rally direkt utan mer Cruise, Åka runt och ströga osv
    de låter ju kul osv.. :/

  21. #21
    70cc värmenöp imorses men jag slänger på 50cc och jag och 2 till kompisar kommer nog förbi

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av Philip123 Visa inlägg
    70cc värmenöp imorses men jag slänger på 50cc och jag och 2 till kompisar kommer nog förbi
    Häärligt! Ju mer ju roligare lyckades få med min 27 åriga kusin som skall låna sin lillebrors baotian haha! Så folk lär inte behöva skämmas med att komma med en rishög ;D
    Braap Braap

  23. #23
    Kommer det vara några seriöst trimmade motorer där eller är det bara massa köpetrim?

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Kommer det vara några seriöst trimmade motorer där eller är det bara massa köpetrim?
    Ingen aning jag har aldrig kört rallyt, Första gången denna gång
    Braap Braap

  25. #25
    Kommer dra med en kompis + min kusin imorn, Vilka mer är 100% på att dom kommer?
    Braap Braap

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in