1. #1

    Smile Inkörning av ny moped

    Hej!

    Jag har en Baotian som snart har gått 25 mil. Den går i 28km/h. Jag undrar kommer den att gå mera fortare och i så fall ca maxfart efter inkörning och första service vid 30 mil? Går lite långsamt, men jag behövde inget körkort för den.
    Hälsningar
    Jonas.

  2. #2
    Körkort måste du ha för alla mopeder? Men är det 25 moppe så kmr den inte gå snabbare.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #3

    Körkort Nej!

    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Körkort måste du ha för alla mopeder? Men är det 25 moppe så kmr den inte gå snabbare.
    Nej, inte om du är född inom ett visst år tror att det är 1990, så behöver du inte körkort för EU25. Det vet jag, har har frågat TSV.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Baotian Visa inlägg
    Nej, inte om du är född inom ett visst år tror att det är 1990, så behöver du inte körkort för EU25. Det vet jag, har har frågat TSV.
    Ah jo det är sant sorry, eftersom du var ny antog jag att du precis fyllt 15 ja det är 1990 för du skulle väl varit 15 innan 2005 eller nått.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Ah jo det är sant sorry, eftersom du var ny antog jag att du precis fyllt 15 ja det är 1990 för du skulle väl varit 15 innan 2005 eller nått.
    Innan första oktober 2009.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gay video, gay musik, du måste vara gay.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Ah jo det är sant sorry, eftersom du var ny antog jag att du precis fyllt 15 ja det är 1990 för du skulle väl varit 15 innan 2005 eller nått.

    Sitt inte och gissa... Har man fyllt 15 innan den 1:a oktober 2009 så får man köra 30 moped utan kort.

    Jag är 91:a och jag får köra 30 moped utan kort.. Dock behöver min lillebror som fyller 15 nu i oktober ta AM kortet vilket jag tycker är bra då dom flesta ungdomarna inte ens vet vad en sån simpel sak som högerregeln är.
    Braap Braap

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in