Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010

YAMAHA NEOS DELAR NÄSTAN GRATIS!: Tolvplatta, Fälgar i nyskick, orgkoppling samt kopplingsklockor - Stockholm!

Tjenare!
    Dessa moped saker tar ju aldrig slut, så jag kör en säljannons till! Självklart med riktigt bra priser då jag bara vill bli av med allt, någon annan behöver det nog bättre än mina lådor hemma
    Allting kommer ifrån en Yamaha Neos av årsmod 2002.
    Jag bor i Stockholm och kan mötas runt om stockholmstrakterna! Dvs kommer dessvärre inte skicka sakerna.
    Kan skriva direkt då att du/ni kontaktar mig genom PM, tråden eller telefon(0735428553).
    Då till vad jag säljer:

1. Neos tolva:
    Passar de äldre neos modellerna, såsom 98-04, alla som är 2taktade! Monteras där skjutshandtagen sitter. Hade själv en likadan på min neos jag stuntade på, skön som fan! Hållbar dessutom.
    Vad blir priset då? Ge mig 300kr eller något. Prutbart!

Såhär ser tolvan ut på en neos:

2. Neos Fälgar i NYSKICK! (Fram och bakfälg)
    Dessa två fälgar satt på min neos innan jag satte på aeroxfälgar, dvs i 2-3 veckor. Dessa två fälgar är i nyskick! lagren osv är riktigt fina. skiva medföljer! fina i lacken osv, Det är orginallack på dem så de är även perfekt att lacka om dem om man nu vill det! Olyckligtvis nog så är bakhjulet helt slut. Men nytt medföljer vid köp!
    Dessa fälgar passar rakt av på slider om man nu vill ha lite större fälgar på en sådan.
    Vad vill jag ha för dessa då? 4-500kr blir jag nöjd med. Prutmån finns!
    Fram

Mönstret fram

Bakfälgen:

Ungefär såhär kan det se ut: (Lånar bilden lite om de är lugnt)

3. Yamaha koppling(Passar alla yamaha, har för mig att de är 107mm?) samt kopplingsklocka.
    Fullt fungerande grejer.
    Vad vill jag ha för dessa grejer då? 200kr eller den som köper tolvan eller fälgarna får med dessa grejer på köpet!

Somsagt, grejerna skickas EJ.
    Var inte rädda för att höra av er om ni har intresse för grejerna!
    Mvh/ Eze_08

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Glömde att säga att allting är väldigt lite andvända!

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tolvan är såld!

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    hmmmm

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer