Ämne: Ciao,Tomos eller Maxi??
Trådad visning
-
2013-06-08, 21:44 #1Medlem
- Reg.datum
- Jun 2013
- Ort
- Nacka
- Inlägg
- 22
Ciao,Tomos eller Maxi??
Vad skulle ni föredra? Går i handlar tankar och vill ha en driftsäker moppe som orkar i uppförsbacke. Vill försöka vara så original i motorn som möjligt.
Tacksam för idéer och förlag


Svara med citat