Sidan 2 av 2 Första 12

Vettefan om man drömmer när det händer men man sover liksom och så får man någon konstig känsla som att man håller på att ramla ner från nånting sjukt äcklig känsla iaf

Ingen som prövat aztekernas "Dream herb"? Fick en planta för några veckor sen o de växer så in i fan :o
    Enligt myterna så ska det förstärka drömmarna, vet inte om det funkar men ska pröva om några veckor när den växt till sig lite

Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Ingen som prövat aztekernas "Dream herb"? Fick en planta för några veckor sen o de växer så in i fan :o
    Enligt myterna så ska det förstärka drömmarna, vet inte om det funkar men ska pröva om några veckor när den växt till sig lite
    Haha, fan vad coolt. Var kan man få tag på en sådan här fin liten planta då?

Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Fråga närmsta mystiska gubbe i Christiania.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha, känner sig som ett CP med tourettes när man vaknar och rycker till!
    aa, håller med helt xD

sen när man va liten och sov i våningssäng så kunde man råka slå i huvet
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

hade någon jobbig dröm för någon dag sen när jag var i slagsmål med asmånga, jag mot alla. så typ hoppade jag på dom och slog hårt som fan! men när slaget kommer fram är det aslöst. så jävla irriterande

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Drömde att killarna och tjejerna hade samma omklädningsrum efter idrotten. En sjukt snygg tjej på skolan klär av sig och går och duschar. Då ser jag att hon har skitsmå bröst. WTF! Sen när jag ska gå in i duschen så är där typ bara ett par kvar och när jag kommer ut i omklädningsrummet så är där fullt av pensionärer. Hmm...

Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Drömde att nån hade panga rutorna på min bil. Tagit inredningen och toppen (WTF)???

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Drömde om att jag var med i Cribs

Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Fick den av min bror som hade köpt den av nån gubbe på någon festival för typ 100kr... sök på internet finns säkert frön att köpa på nån svensk "spice"-sida eller liknande Notera att det inte är spice/svamp eller nån sån skit!

Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Fick den av min bror som hade köpt den av nån gubbe på någon festival för typ 100kr... sök på internet finns säkert frön att köpa på nån svensk "spice"-sida eller liknande Notera att det inte är spice/svamp eller nån sån skit!
    Tackar!

Verkade sjukt coolt ändå...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Brukar få en känsla att jag typ släpps och då rycker jag till i hela kroppen och jag vaknar oftast
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Sista gången jag drömde var 3 år sen när dom renovera vårat hus då drömde jag att det var någon gubbe som sprang runt i ställningarna runt huset och sen har jag drömt en gång att de var en apa som jaga mig genom en skogs kant

Det är dom ända mardrömmar jag kommer ihåg att jag haft i hela mitt liv

Edit: eller jo när jag gick i 1 till 3 an så drömde jag att jag var i ett hel vitt rum som jag inte visste vad det var för rum men jag visste vad det var för rum, men på sätt o vis var jag inte där. utan jag bara sväva i rummet. och sen i början kom det små bollar som studsade i rummet och varje gång dom slog i backen så blev det ett ljud ( varje boll hade olika ljud tex dom lila bollarna låt väldigt ljust medans dom gröna låt grövt) och sen blev det bara mer och mer bollar och dom stusade snabbare och snabbare så jag blev mer o mer stressad till jag till slut vaknade och svettade och kunde inte sommna om.. Tror dessa drömmar har något med att jag tex idag inte kan klara av att spela ett spel där jag tex måste ta mig från ett ställe till ett annat på en minut utan att jag blir sjukt stressad och antingen fuskar eller slutar spela.

Har faktiskt aldrig berättat för någon i hela mitt liv om dessa drömmar.
    har också drömt om ljud. fyy fan. tjuter i hela skallen typ haha
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter kanske sjukt, och det är det också.. Händer hela tiden att jag drömmer om olika situationer, alltså inget märkvärdigt eller så, kan bara vara nått sånt som att jag är med polare på donken och exakt dom personerna osv är just där, i samma positioner och allt, helt sjukt är det.. Varje gång de händer så tänder det till, typ "det här har jag ju upplevt innan?" Hoppas ni förstår vad jag menar
    mjo förstår .. har vart med om att jag drömmer om en sak.. så säger mamma de exakt samtidigt när jag vaknar.. men antar att man hör det i drömmen så kommer det med ...

minns en dröm jag hade när jag va liten.. och den kommer jag alltid komma ihåg...
    det va att det satt en grön gammal gubbe brevid mig och läste godnatt saga för mig.. haha sjukt asså

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter kanske sjukt, och det är det också.. Händer hela tiden att jag drömmer om olika situationer, alltså inget märkvärdigt eller så, kan bara vara nått sånt som att jag är med polare på donken och exakt dom personerna osv är just där, i samma positioner och allt, helt sjukt är det.. Varje gång de händer så tänder det till, typ "det här har jag ju upplevt innan?" Hoppas ni förstår vad jag menar

Du menar déjá vu
    F.d summertime

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in