Ämne: s6 eller yasuni?
Trådad visning
-
2010-07-26, 00:13 #1
s6 eller yasuni?
tjena!
jag har ett s6 PR rör på min aerox just nu och jag tycker den går rätt bra men funderar på att byta ut mig till ett yasuni z , är det värt det? är det bättre effekt i yasunit? nån som har nån erfarenhet om yasunit låter lite eller mycket?



Svara med citat