tjena!
jag har ett s6 PR rör på min aerox just nu och jag tycker den går rätt bra men funderar på att byta ut mig till ett yasuni z , är det värt det? är det bättre effekt i yasunit? nån som har nån erfarenhet om yasunit låter lite eller mycket?