Ämne: Vilken 70cc?

Hybridvisning

Vilken 70cc?

Tja! Har tänkt att köpa en 70cc nu och har redan bytt vevparti då mitt förra paja så köpte ett doppler endurance när jag ändå var i farten så jag bytte de och nu vill jag byta till 70cc MEN vill inte byta avgassystem och vill inte heller ha en sketen 70cc sport cylinder.. Så jag undrar nu vilken jag kan köpa som ger mer än en sport men ändå funkar med original röret.. Ska självklart byta förgasare också!

K/Bs avatar
    Reg.datum
    Aug 2012
    S6 Cylinder?
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Fet är det sånhär toggetuningutankåporgasres?
    Bäst<3

Citat Ursprungligen postat av K/B Visa inlägg
    S6 Cylinder?
    Gud vilket bra svar.. Menar du streetrace, sport pro, racing eller R/T du kanske till och med menar R/T 95cc..

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    du vill ha en vass 70cc som funkar med orgröret?

ALLA cylindrar funkar med org röret, bara att effekten inte blir allt för hög.

köp en malossi sport 70 och var glad.
    Grejen är den att jag har org cylle org rör och 17,5 mm fögg och den drar faktiskt 85 km då jag har portat cylindern. Så vill inte köpa något 70cc sport och så går den bara 90 med lite bättre acc än innan.. Vill ha mer än de. DÄRFÖR vill jag inte ha en 70cc sport. Och vf jag vill ha original röret är för att jag vill att den inte ska se ett dugg trimmad ut.

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    om man ska va petig så har inte org röret de registret och varvet som ofta en vassare cylinder kräver. så de skulle va som att sminka en gris, helt jävla Waste of Money!

du kan ju slänga på en s6 racing MKII och så får vi se hur de blir, fortare lär den gå men inte optimalt.
    Precis de jag menar. De är just därför jag gör denna tråd.. Men jag tänkte mig något bra 70cc inte som pata negra för den har ju sin högsta effekt vid 13900 rpm så den går ju inte så bra med org röret.. Men finns de någon 70cc förutom sport som spelar någelunda bra ihop med orgröret? Annars kan man ju porta cylindern så den spelar lite bättre med original?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in