1. #1

    Post Moppemeet Lunda industriområde (spånga)

    Jag ska ordna ett moppemeet i lunda industriområde (Gunnebogatan) lördag den 6:e juli för alla som vill är det bara att komma, ta med alla era kompisar som har moppe så det blir ett stort meet pls. Skriv gärna i chatten om ni vill med . kommer att redigera inlägget med mera om det behövs, kommentera gärna vad ni tycker om meetet.

    Tid/Datum:
    Den 6:e Juli 2013. Från 18:05 till 24:00.
    Cruise: Jagg kommer att hålla ett cruise från preem/åkermyntan vid lövkojsgränd (Hässelby) till Gunnebogatan (lunda industriområde). jag kommer att vara vid preem vid 17:30 och ha ett gemensamt cruise klockan 17:45 Vi kommer att vara framme 18:05 Estimerad tid (Ungefärlig). Ifall det blir långtråkigt här vid lunda industriområde kommer förslag från er tas emot ifall vi ska röra oss till kanske en större parkering eller liknande. Vill ni ha ett cruise från spånga till Gunnebogatan så tar jag gärna emot förslag. I slutet för det som inte hitta tillbaka kan jag ordna ett cruise tillbaka till eventuellt preem .
    Länkar:https://maps.google.se/maps?gs_rn=17...sv&sa=N&tab=wl

    Bilder:Namn:  chrome 2013-06-23 15-50-54-57.jpg
Visningar: 579
Storlek:  107,8 KBNamn:  chrome 2013-06-23 15-53-09-92.jpg
Visningar: 332
Storlek:  109,5 KBNamn:  chrome 2013-06-23 17-07-10-84.jpg
Visningar: 329
Storlek:  106,1 KB

  2. #2
    Om ni ska komma immorn, snälla skriv här nedan, så jag vet ifall någon kommer.

  3. #3
    Hur många kommer ?

  4. #4
    det som jag vet, är min bror, nån snubbe från ett annat forum, (varav kanske hans kompisar) och jag. ville ha det typ endast för att min bror har byggt en hyper moppe.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in