1. #1

    Tog nyss förarbeviset :D

    Tjenare!

    Tog nyss mitt förarbevis för klass II moped
    Klarade provet med 35 av 35 rätt! Nu återstår bara att vara säker på att jag vill ha en Ciao och även att hitta en... Någon som har en helt original Ciao PMa mig!

  2. #2
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    grattis, då
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    grattis, då
    Tack, det var jävligt lätt!

  4. #4
    Vad roligt Allan.

  5. #5
    Jag har en, helt laglig och skit cool. Ta med pappa eller mamma och kom o kolla så ska jag förklara mer om den och grattis!
    http://www.blocket.se/angelholm/Piag...tm?ca=23_3&w=2

  6. #6
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Jag har en, helt laglig och skit cool. Ta med pappa eller mamma och kom o kolla så ska jag förklara mer om den och grattis!
    http://www.blocket.se/angelholm/Piag...tm?ca=23_3&w=2
    Vem fan åker 55 mil för att köpa en Ciao? Haha
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Jag har en, helt laglig och skit cool. Ta med pappa eller mamma och kom o kolla så ska jag förklara mer om den och grattis!
    http://www.blocket.se/angelholm/Piag...tm?ca=23_3&w=2
    Har ju redan pratat med dig.... Har inte pengar till den och du bor jävligt långt bort :/
    Är du säker på att den är laglig då du ändrat väldigt mycket och motoreffekten överstiger 1 hk tror jag pga de olika delar du bytt ut?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
    Har ju redan pratat med dig.... Har inte pengar till den och du bor jävligt långt bort :/
    Är du säker på att den är laglig då du ändrat väldigt mycket och motoreffekten överstiger 1 hk tror jag pga de olika delar du bytt ut?
    bara den inte går över 30km så är det lungt, Polisen bänkar nog inte moppen.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Jag har en, helt laglig och skit cool. Ta med pappa eller mamma och kom o kolla så ska jag förklara mer om den och grattis!
    http://www.blocket.se/angelholm/Piag...tm?ca=23_3&w=2
    Hur mycket ska du ha för den?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    bara den inte går över 30km så är det lungt, Polisen bänkar nog inte moppen.
    Den går 35 km/h enligt PrutarN men jag tycker det är väldigt lite för alla trimdelar han har. Det måste finnas något fel eller någontins som hindrar den att åka snabbare. Även om den går 30 km/h så kan man på ett eller annat sätt torska.

  11. #11
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
    Den går 35 km/h enligt PrutarN men jag tycker det är väldigt lite för alla trimdelar han har. Det måste finnas något fel eller någontins som hindrar den att åka snabbare. Även om den går 30 km/h så kan man på ett eller annat sätt torska.
    Så sant, jag skulle nog rekommendera dig en original Ciao, helst en från 01 och uppåt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Så sant, jag skulle nog rekommendera dig en original Ciao, helst en från 01 och uppåt
    Går inte dom gjorda efter 02 i 25 km/h?

  13. #13
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
    Går inte dom gjorda efter 02 i 25 km/h?
    Nja ska dom väl göra, men farsans gör 38@gps helt original, och min gör 48 med ett Gianelli ''trimrör'' ett originalliknande iaf.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #14
    Där är inget fel och där är inga trimdelar, 50cc, 10mm förgasare. Det ända är att insuget är filat men alla vet att den bara blir starkare! Och ni som inte förstår hur cool och bra min ciao är borde komma och kolla o själv köra!

  15. #15

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av PrutarN Visa inlägg
    Där är inget fel och där är inga trimdelar, 50cc, 10mm förgasare. Det ända är att insuget är filat men alla vet att den bara blir starkare! Och ni som inte förstår hur cool och bra min ciao är borde komma och kolla o själv köra!
    Vad är speciellt med din ciao förutom lacken?

    Den verkar ju helt original, den har backspegel, du har EBR och fyrekrade fälgar som alla har , dom kostar ju typ 400 spänn inkl frakt från holland och däck från CK liksom ..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Vad är speciellt med din ciao förutom lacken?

    Den verkar ju helt original, den har backspegel, du har EBR och fyrekrade fälgar som alla har , dom kostar ju typ 400 spänn inkl frakt från holland och däck från CK liksom ..
    Den är jävligt speciell om du kollar hans projekt tråd. Den är lätt mycket coolare än andra ciaos.
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Den är jävligt speciell om du kollar hans projekt tråd. Den är lätt mycket coolare än andra ciaos.
    Tack

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in