1. #1

    Göra Rökbomb, lite hyss med moppen!

    Tjenare, tänkte ta å fixa en rökbomb, någon som har erfarenhet av det? En Salpeter och Socker rökbomb, tänkte ha nån bakom moppen å tända på å köra Iallafall, måste jag smälta det? Eller kan jag stoppa i en burk (cola-burk) och sen typ tejpa, stoppa ner ett tomtebloss som stubin, skulle det funka?

  2. #2

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av mopperobin123 Visa inlägg
    Tjenare, tänkte ta å fixa en rökbomb, någon som har erfarenhet av det? En Salpeter och Socker rökbomb, tänkte ha nån bakom moppen å tända på å köra Iallafall, måste jag smälta det? Eller kan jag stoppa i en burk (cola-burk) och sen typ tejpa, stoppa ner ett tomtebloss som stubin, skulle det funka?
    Ja du måste tillaga det i stekpanna. Sen hur du att bruka det är väl en annan femma, tejpa fast skiten bak på moppen och tänd på.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  4. #4
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Ja du måste tillaga det i stekpanna. Sen hur du att bruka det är väl en annan femma, tejpa fast skiten bak på moppen och tänd på.
    Man måste inte smälta det, men det ger utan tvekan ett bättre resultat.

    Bäst är det att tända på när smeten fortfarande är flytande men det kanske blir lite omständigt för ditt ändamål. Vill man inte hålla till inomhus så fungerar värmepistol riktad mot en konservburk med blandningen i.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in