Sidan 3 av 3 Första 123
    Faktiskt läst igenom hela tråden, Mnf har tagit mig till en plats där jag känner mig hemma före mnf visste jag inte vart jag hörde hemma, visst polare har man alltid haft men sen gjorde Malander här på forumet mig angagerad i meets och här på mnf och man byggde upp en familj som man alltid kan lita på.
    Spenderar hur många timmar som helst vid mnf <3
    Vill du ha svar av mig, så citera mig!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hela moppen ser ju ut att typ sprängas "/

Reg.datum
    Mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    allting började med att man skaffade sig en moppe, sen blev man medlem, lärde känna lite folk, som tex min mkt gode vän Gajol som han hette på gamla forumet,
    man blev inspirerad att bygga, trimma och byta moppe. rätt mkt pengar man brännt alltså! tack för de pojkar ;D
    sen fick man ju seriöst intresse för de här med att meka, så man sökte ju in till fordonsprogrammet, samtidigt som jag och några vänner startade en träff.
    lärde känna lite folk ytligt på ängelholmsträffen . när jag sedan började fordonsprogrammet visade det ju sig att de man snackat lite med på träffarna, var de man skulle gå i skolan med.
    visade sig att alla hade likvärdigt intresse, så på bara några månader gick jag ifrån att känna i princip ingen i den nya kommunen till att ha fått ett helt nytt gäng med vänner.
    dagarna gick och gick, och vi lärde känna varann bättre, och 5-6000 mil, 7 mopeder och 2 somrar senare var det dags för körkort. men inte kunde vi hålla oss från mopeder, så vi köpte mopeder och pillade med lite då och då samtidigt som vi var på massa bilar och trimmade och pillade. nu 3.5 år senare har jag tagit studenten från fordonsprogrammet, men nu vill jag inte jobba som mekaniker längre, så söker lite annat, har flyttat hemifrån, och tro det eller ej, Bor ihop med 3 av dom polarna jag träffade på ängelholmsträffen. och det var moppe och motorintresset som sammanförde oss.
    så ni som nyss fyllt 15, ta vara på tiden. man är aldrig friare än när man sätter sig på sin vässade moppe en varm och solig dag o juli, och bara glider iväg med sina vänner!
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-du-om-din-tid!

EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

Vackert <3

Kan instämma med mkt du skriver även om jag inte gjort samma resa MEN bra mkt nya konktakter/goda vänner har man fått här under dom 5år som gott som hyffsat aktiv medlem, det känns underbart!

Wow! Nostalgikänsla! Lycka till i fortsättningen!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in