Speedfight 2 problem! AKUT!

Beställde hem 70cc till min speedfight för jag åker väldigt långt varje dag och vill att det ska gå snabbare. Men när jag skulle sätta på cylindern så passa inte skiten. Det var till rätt modell och allt men funkade ändå inte. Så såg att det satt som små klackar ut och slipade ner dom i vevhuset ungefär. Cylindern går nästan på nu.

Jag googlade och läste att det sitter sådana som ska spärra för att ej kunna trimma på nyare speedfight motorer. Är det någon som vet något om det? Tack!

Vet att detta inte är något mopedforum, men majoriteten är väl 16-åringar med moped typ. Beställde hem 70cc till min speedfight för jag åker väldigt långt varje dag och vill att det ska gå snabbare. Men när jag skulle sätta på cylindern så passa inte skiten. Det var till rätt modell och allt men funkade ändå inte. Så såg att det satt som små klackar ut och slipade ner dom i vevhuset ungefär. Cylindern går nästan på nu.

Jag googlade och läste att det sitter sådana som ska spärra för att ej kunna trimma på nyare speedfight motorer. Är det någon som vet något om det? Tack!

Haha ignorera det första, frågade på ett annat forum också

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in