Hej
Har ett problem med min puch florida. Den startar och går bra men när jag har kört i tio minuter och släpper på gasen så bara dör den, sen är det väldigt svårt att få igång den, tar en himla tid. Hjälper inte om man försöker springa igång den ens. Tar tacksamt emot förslag
mvh
Richard