1. #1

    Stage6 racing Gilera runner DD i delar, Yasuni C20, polini 2g, extra ram BORTVRÄKES!

    Tjena alla moppenetare!
    Är en oldschoolare från gamla forumet som tyvärr aldrig blev klar med sitt projekt.
    Detta pga att min förgasare blev stulen och allt blev stående. Förgasaren kom tillbaka men tyvärr inte bygg glädjen.

    Alla delar har bara legat/stått sedan jag var 15-16år(4 år) och då vi ska bygga om hemma har jag inte plats för det längre.

    Delarna som säljes är alltså en helt komplett Gilera runner DD-00 med stage6 racing motor, matchportat block och mhr vevlager, yasuni r, 19mm dellorto blackseries förgasare, malossi multivariator med 5,7g vikter om jag minns rätt. orginal koppling med andra fjädrar/tryckfjäder. Den setupen rullade ca 100 mil innan den blev stående men gick riktigt fint, körde bla ifrån en kille med hebo patanegra setup dock var den inte helt inställd.. Har samtliga kåpor men dom är i ganska uselt skick. Gamla video klipp finns från när den rullade.

    När förgasaren blev stulen tänkte jag att jag skulle trimma mer och införskaffade mig ett yasuni c20 rör, och en polini evo 2g koppling. Men det blev aldrig något av det. Fick även en till ram utav en gammal moderator på förra forumet. har en helpolerad bakfälg liggandes med mera.

    (moppen ser värre ut än vad den är pga väldigt dåligt ljus och kamera)

    Jag vill helst sälja ALLT i ett och är villig att släppa det för en väldigt överkomlig peng om du kommer och hämtar sakerna på plats (Bor i helsingborgs området).

    Vid frågor så lägg ett PM!

    Ha det bäst
    Leonard
    Bifogade bilder Bifogade bilder           
    Senast redigerat av leonardd den 2012-07-20 klockan 00:34.

  2. #2
    Namn:  IMG_0704.jpg
Visningar: 764
Storlek:  100,0 KBNamn:  IMG_0701.jpg
Visningar: 768
Storlek:  112,0 KBNamn:  IMG_0705.jpg
Visningar: 725
Storlek:  107,7 KBNamn:  IMG_0702.jpg
Visningar: 786
Storlek:  109,0 KBNamn:  IMG_0703.jpg
Visningar: 755
Storlek:  107,6 KBNamn:  IMG_0700.jpg
Visningar: 796
Storlek:  109,1 KB


    Alla delar jag har 1st komplett gilera runner dd med s6r motor i delar(mhr vevlager som rullat 100 mil) nu transmissionsolja vattenpump mm.. yasuni r, yasuni c20, multivar 2000, Massa vikter och munstycken, orginal 17.5 förgasare, polerad bakfälg, en till ram med sadel redo för gokart tank mm. perfekt för framtida hyper byggen säljes för 2500kr till den första som kommer och hämtar det. Har massor runner delar liggandes. kom med ett släp och ta med allt! (alla delar är ärliga) Delarna finns i helsingborgs området.
    Senast redigerat av leonardd den 2012-07-22 klockan 19:41.

  3. #3
    vad vill du ha för c20 för att sälja löst?,känns bättre så än om jag ska ge bud,haru dessutom vikter under 4 gr 19,15,5 sen äre nog inget annat jae intresserad av annat än cyllen då, men gick ju inte att sälja lös

  4. #4
    hur mkt för kopplingen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  5. #5
    Kontakta mig på 0723312728 om du vill få bort allt snabbt

  6. #6
    Skicka yasuni R, malossi variator och 19mm med filter + lite vikter/kopplingsfjädrar/tryckfjädrar till stockholm för nå paketpris?

  7. #7
    köper c20! vad ska du ha för de?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  8. #8
    är sugen på motorn hur når jag dej?

  9. #9
    Någon moppegrabb från helsingborgsområdet sugen på vinterprojekt? komplett i delar.

  10. #10
    Jag är jätte sugen på en del saker !

  11. #11
    Välkommen att fynda allt för en billigpeng

  12. #12
    Kan den fraktas? Skicka pm

  13. #13
    Tyvärr, vill endast sälja mellan 4 ögon.

  14. #14
    finns c20 kvar? vad vill du ha för det?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  15. #15
    kan du skicka föggen ? kan ge exktra eftersom du inte vill skicka..

  16. #16
    ge mig ditt nr så ringer jag upp dig snarast

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Marchy Visa inlägg
    ge mig ditt nr så ringer jag upp dig snarast
    Du har fått ett pm för någon vecka sen.

  18. #18
    Kan tänka mig att byta samtliga delar mot en ipad eller liknande surfplatta.

  19. #19
    Kom och hämta allt för 2000.

  20. #20
    hejsan jag söker gilera runner delar. mittenkåpan på framkåpan sedan komplett tändningslås höger vänster backspegel vad vill du ha för det om det finns mvh per annan mail används mest [email protected]

  21. #21
    du e ju svår att få tag i kan jag få ditt nr mvh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in