1. #1

    Thumbs up Exklusiv herr klocka säljes till Vrakpris! Måste bort!!

    Hejsan! Säljer en klocka från märket ROSRA, en mycket elegant klocka. Av anledningen att jag har några till övers och för tillfället behöver pengar mer än mina klockor, börjar därför lägga ut denna, aldrig använd och är i toppenskick.

    Bjud i tråden eller PM, måste bort fort så är inte omöjlig med priser. Näst intill skambud mottages.

    Annars nås jag på +46 72-727 76 07, föredrar att ni smsar ett Bud eller liknande då jag har mycket att stå i om dagarna.


    Vara:

    ROSRA Herr klocka säljes.

    Info:

    Guld och silver färgad, rostfri. Vattentålig och med ett reptåligt mineralglas.

    Kan skickas ? : absolut.

    Pris: bud

    Namn:  image.jpg
Visningar: 630
Storlek:  31,5 KB
    Namn:  image.jpg
Visningar: 466
Storlek:  36,4 KB

    Mvh Christoffer

  2. #2
    http://www.ebay.com/bhp/rosra-watch

    Ja den va ju väldigt exklusiv..

  3. #3

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Perra.S Visa inlägg
    http://www.ebay.com/bhp/rosra-watch

    Ja den va ju väldigt exklusiv..
    Hahahahaha

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Hahahahaha
    Haha nötter av inte denna värld, tittar du på klockan så har den ett mycket exklusivt utseende, är det någon som är intresserad utav det så får den gladeligen köpa denna, begär som sagt ingen större summa för denna, men väldigt mycket stiligare än vad man kan tänkas hitta på UR och Penn tex. Till ett inte alls lika tokigt pris i förhållande till kvallite.

    Är väl medveten om och försöker inte heller få någon att tro att detta skulle vara något likt en Rolex, men begär då inte heller 30.000 för denna. Säljer som sagt en mycket elegant klocka som är gjord i rostfritt, vattenresistent med ett reptåligt mineralglas. . Mvh

  5. #5

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Haha nötter av inte denna värld, tittar du på klockan så har den ett mycket exklusivt utseende, är det någon som är intresserad utav det så får den gladeligen köpa denna, begär som sagt ingen större summa för denna, men väldigt mycket stiligare än vad man kan tänkas hitta på UR och Penn tex. Till ett inte alls lika tokigt pris i förhållande till kvallite.

    Är väl medveten om och försöker inte heller få någon att tro att detta skulle vara något likt en Rolex, men begär då inte heller 30.000 för denna. Säljer som sagt en mycket elegant klocka som är gjord i rostfritt, vattenresistent med ett reptåligt mineralglas. . Mvh
    Du behöver pengar mer än dina klockor.
    Du skulle kunna skriva om det såhär: Jag behöver 50kr mer än jag behöver den här klockan.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Du behöver pengar mer än dina klockor.
    Du skulle kunna skriva om det såhär: Jag behöver 50kr mer än jag behöver den här klockan.
    Hahaha kan slänga upp några fler klockor om du önskar mannen,

    Namn:  image.jpg
Visningar: 447
Storlek:  97,1 KB

    Namn:  image.jpg
Visningar: 424
Storlek:  98,6 KB

    Försök sedan importera en utav dessa för 50 lappen med alla tillägg os.v , förstår du möjligtvis varför man i vissa fall importerar är det för att Kunna köpa på sig varor från utlandet till ett bättre pris än vad som erbjuds här hemma. I detta fall kvalitets klockor till bra pris. Som sagt, har några till övers så det är bara att buda.

  7. #7

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Då jag halvt livnär mig på att importera saker från utlandet så vet jag att det inte tillkommer onödiga tillägg om man handlar smart.

  8. #8
    200kr plus frakt, för alla tre då?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Då jag halvt livnär mig på att importera saker från utlandet så vet jag att det inte tillkommer onödiga tillägg om man handlar smart.
    Fan försöker du vinna. Gå och skryt om ***storleken där någon faktiskt bryr sig om en sådan jubelidiot som tror sig ska kunna komma och präkta sig så fult som du faktiskt gör, startade tråden för att visa upp och sälja en klocka? Inte lyssna på hur jävla duktig du själv anser att du är inom detta. Pinsamt hur lite folk kan ha att göra om dagarna, är i annat fall den här störda attityden som skulle dra moppenet i botten då det finns alldeles för mycket utav detta här på forumet nu för tiden, glöm inte bort varför det finns ett forum.

    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    200kr plus frakt, för alla tre då?
    Du har PM! Får diskuteras.
    Senast redigerat av Hoffen den 2013-09-20 klockan 10:16.

  10. #10
    väldigt missledande rubrik som får klockan att låta mycket bättre än vad den är.

    Billiga importklockor säljes låter mer passande.

    du kan ju lura någon liten moppepojke så han vill lägga 500kr på en av dina 70kr importklockor, tänk vad besviken han skulle bli på dig när han sedan märker att klockan inte ens kostar en hundralapp ny.

  11. #11
    100kr plus fraktkostnaden ?

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Gamle Gråben Visa inlägg
    väldigt missledande rubrik som får klockan att låta mycket bättre än vad den är.

    Billiga importklockor säljes låter mer passande.

    du kan ju lura någon liten moppepojke så han vill lägga 500kr på en av dina 70kr importklockor, tänk vad besviken han skulle bli på dig när han sedan märker att klockan inte ens kostar en hundralapp ny.

    Finns människor med tillräcklig moral som inte låter någon ge en sådan summa för en sån klocka, den är i samma kvallite som något från tex. Ur och Penn eller guldfynds klockor så håller inte några högre priser heller, vad jag köper in klockan för har ingen som helst betydelse, om det är så lätt, då kan alla göra det, jag säljer dom hemlevererade och klara, har flertalet vänner som har fått några utav dessa och det finns ingen som har gått sönder eller liknande. Vad gäller rubriken så är den inte ett dugg missledande, hur naiv är man inte då. Vad är det som bestämmer om något är exklusivt ? Priset ? Utseende ? Material ?

    Klockan är såld för övrigt så vet inte varför jag håller liv i tråden. Någon modd får gärna låsa . Mvh

  13. #13
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Finns människor med tillräcklig moral som inte låter någon ge en sådan summa för en sån klocka, den är i samma kvallite som något från tex. Ur och Penn eller guldfynds klockor så håller inte några högre priser heller, vad jag köper in klockan för har ingen som helst betydelse, om det är så lätt, då kan alla göra det, jag säljer dom hemlevererade och klara, har flertalet vänner som har fått några utav dessa och det finns ingen som har gått sönder eller liknande. Vad gäller rubriken så är den inte ett dugg missledande, hur naiv är man inte då. Vad är det som bestämmer om något är exklusivt ? Priset ? Utseende ? Material ?

    Klockan är såld för övrigt så vet inte varför jag håller liv i tråden. Någon modd får gärna låsa . Mvh
    Jag fixart!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in