1. #1

    Väldigt dålig aktivitet på Moppenet

    Hej
    Håller moppenet på att dö ut !?
    Varje ny moppekille/tjej som kommer hit och ställer en fråga får nästan aldrig svar.
    Projekten får kanske någon enstaka kommentar för varje uppdatering.
    Och det känns som att det bara blir mindre och aktivitet här !
    Vi måste göra något , som det ser ut nu så tror jag att moppenet kommer dö ut och twostrokerider dominera.
    Vi måste göra något nu !!

  2. #2

  3. #3
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Wilson håller på att reda ut alla hackningar som skett senaste tiden. Sedan har vi lite idéer om hur forumet kan väckas till liv igen men detta går inte på en dag dessvärre.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  4. #4

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    För lite folk som åker moped nu för tiden. Tyvärr!

  5. #5
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Det är för jag é så död med mina Trollstrådar Måste börja aktivera mej..

  6. #6

  7. #7
    Nytt utseende skulle inte skada. Funderade på att starta ett moppeforum förut men gav upp idén när jag såg hur dött det var här.

  8. #8
    på tsr så är det säkert 20 posthunts om dagen, vilket inte alls är lika vanligt här.
    man kan ju nästan börja undra varför tsr är mer aktivt när det är posthunts hit och dit och det dagligen ligger trådar uppe om munstyckes frågor med 10 svar mer änn vad som igentligen behövs..
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    på tsr så är det säkert 20 posthunts om dagen, vilket inte alls är lika vanligt här.
    man kan ju nästan börja undra varför tsr är mer aktivt när det är posthunts hit och dit och det dagligen ligger trådar uppe om munstyckes frågor med 10 svar mer änn vad som igentligen behövs..
    Det är väl mycket bättre än att vi inte ens får svar här.

  10. #10
    isåfall får ni väll börja posthunta?
    punkarn vet kanske hur man gör
    skämt åt sido så tycker jag att det är bättre med en seriös sida med svar som faktiskt hjälper till lite iaf, men det lockar mindre medlemmar så. vilket givetvis gör att sidan dör ut mer och mer.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in