Ämne: Piaggio Ciao
Trådad visning
-
2013-09-29, 19:11 #1
Piaggio Ciao
Hej
Säljer en röd Piaggio ciao, original. Lite repig i lacken, rostiga fälgar, men maskinellt är den i mycket bra skick.
Bild kan skickas vid intresse. Finns i Brottby, en bit norr om sthlm. Skicka pm eller mejla på [email protected]



Svara med citat