Hej

Säljer en röd Piaggio ciao, original. Lite repig i lacken, rostiga fälgar, men maskinellt är den i mycket bra skick.

Bild kan skickas vid intresse. Finns i Brottby, en bit norr om sthlm. Skicka pm eller mejla på [email protected]