1. #1
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084

    am6 kopplingslameller å belägg.

    Ännu en gång måste jag fråga en sak om dessa jävla am6 kopplingar..

    kan Mellanbeläggen som skall vara 12,8,4 vara slitna? för min jävla koppling slirar ännu å detta gör mej så jävla irriterad.

    Kör med Prorace lameller och Malossis fjädrar nu. Har muttern ställd, Tills det börja ta emot och ett halvt varv ut..

  2. #2

    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    långshyttan
    Inlägg
    104
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    Ännu en gång måste jag fråga en sak om dessa jävla am6 kopplingar..

    kan Mellanbeläggen som skall vara 12,8,4 vara slitna? för min jävla koppling slirar ännu å detta gör mej så jävla irriterad.

    Kör med Prorace lameller och Malossis fjädrar nu. Har muttern ställd, Tills det börja ta emot och ett halvt varv ut..
    ja dem kan väl vara slitna, testa blästra dem hört att det ska göra en del skillnad!

  3. #3
    kan rekomendera NEWFREN kopplingskitt till AM6 det innehåller smalare lameller och därför får det platts en till lamelloch mellanlägg i kopplingspaketet detta ger ca 25%mera lamellyta och gör att kopplingen bättar betydligt bättre än övriga racekopplingar med hårdare fjädrar, även om man skulle köra med original kopplingsfädrar så är Newfren överlägsen (tillhörande fjädrar är såpas hårda att tryckplattan i många fall sviktar).

    http://kgi.se/product-18187-3320.php

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in