1. #1

    Får polisen preja?

    Blev jagad av en av polisernas piketbussar igår, och han försökte preja mig i ca 50 km/h trots att jag inte var fara för annan person, (inte en enda människa i närheten) får de göra så? + att han slickade mitt arsle hela tiden :s

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av robinpalesjo Visa inlägg
    Blev jagad av en av polisernas piketbussar igår, och han försökte preja mig i ca 50 km/h trots att jag inte var fara för annan person, (inte en enda människa i närheten) får de göra så? + att han slickade mitt arsle hela tiden :s
    Det är nog precis då de får göra så, om det vore risk för att någon utanför blivit drabbad så hade de inte fått preja dig.
    Hur gick det, stannade du eller kom du undan?

  3. #3
    jag såg att han försökte så körde över en cykelbana, och över en smal bro så kom undan

  4. #4
    Det hända min kompis också,låg en framför honom,en bakom och den framför bromsade in, o den bakom gasade. tillslut vek han av i en sväng och sen in vid villaområden så kan han undan.
    Sen ringde dom en kompis kontaktperson och sa att dom skulle göra vad som skulle krävas för att få stopp på oss som kör trimmat..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in