Hybridvisning

  1. #1

    hur portar jag??

    tjena! jag har en mt5 a där hemma som jag börjar tycla gå för sakta oh inte har något drag. nu har jag ett ostrypt rör pch annat insug. så jag kanske skall porta! men du e saken den att jag inte har någon erfarenhet av att porta. så hur gör jag detta? bara att fila lite i avgaskanalen? tänkte också fråga om det gör mycket om jag tar bort luft strypningen? tack för svar!

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av gustav12000 Visa inlägg
    tjena! jag har en mt5 a där hemma som jag börjar tycla gå för sakta oh inte har något drag. nu har jag ett ostrypt rör pch annat insug. så jag kanske skall porta! men du e saken den att jag inte har någon erfarenhet av att porta. så hur gör jag detta? bara att fila lite i avgaskanalen? tänkte också fråga om det gör mycket om jag tar bort luft strypningen? tack för svar!
    jag skulle hellre skickat cylindern till någon som kan sin grej typ Lennart, Jonthä eller emil123 (tror jonthä o emil123 fortfarande portar).
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #3
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    om du ej kan portning skall du inte gå på din bruks/trimcylle, gå på en dålig istället, å ha en motor så där vid sidan om med tändning å vev i, å kolla durationer.

    Lätt du tar för mycket å du står där med en dyr cylle som går sämre.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in